Bijna goed. Die krijgt de meeste draagtijd van allemaal
Is de Meteoriet Day-Date verkocht?
AP is mijn graal. Maar eeh, kreeg jij hier geen kriebels van?
SD4K + AP 39mm blue + Ceramic Daytona white =
Jep.
Klopt. En nog af en toe
Denk dat dat met de incoming niet het geval zal zijn. Hooguit andere jeuk
Vertel wat heb je incoming?
Ja, ik wil idd wel wat uitdunnen. Blauwe en zwarte G-Shock, 1x Duro, Axios, Hamtun, Seagull, Timex-en en SKX eruit.
De laatste tijd krijgen de Speedmaster, Laco en SPB149 de meeste draagtijd. Sinds ik m’n GMT Master bij een overval ben kwijtgeraakt toch wat terughoudend met spullen die te herkenbaar zijn… Vintage Omega’s zijn erfstukken, draag ze nooit maar ze gaan ook nooit weg…
Jaaa! Heb ik al naar gekeken, komt er zeker bij. En een Chronomaster
Ik wil hem eerst in bezit hebben. Dus even wachten, moet ik ook
De laatste tijd krijgen de Speedmaster, Laco en SPB149 de meeste draagtijd. Sinds ik m’n GMT Master bij een overval ben kwijtgeraakt toch wat terughoudend met spullen die te herkenbaar zijn… Vintage Omega’s zijn erfstukken, draag ze nooit maar ze gaan ook nooit weg…
Zal ongetwijfeld weer een knaller worden.
De twee met grote emotionele waarde zijn de vintage Omega’s, die draag ik nooit maar zal ik ook nooit wegdoen… De rest, mwah. En zoals ik al schreef, sinds ik een GMT Master heb ingeleverd bij een overval draag ik de Daytona en de Milgauss heel weinig. Weinig zin om nóg een keer 't ziekenhuis ingeslagen te worden zeg maar
Eeehm ja, niet één 3 blauwe en een groene
Ik zal een betere camera gebruiken in de toekomst
En dat waardeer ik ook! Net als alle andere reacties trouwens, tx!
Dank!
Het is wel een hele mooie i.i.g.
€ of $??
Sorry meneer de leraar Nederlands.
Ik kan wel wat advies/ extra perspectief gebruiken. De Breitling was het niet voor mij, die staat nu te koop. Nou ga ik rustig zoeken naar de volgende, wat zouden jullie erbij doen? Ik neig vooralsnog sterk naar GS.
Erbij: SKX007
Eruit: Aerospace
Lijkt een beetje op jouw collectie. Lekker overlap.