Ik ga even huilen.
De bruine dial gaat overigens wel nog steeds voor die prijs. Die plaat vind ik ook echt heerlijk. Maar die blauwe is perfectie.
Ik ga even huilen.
De bruine dial gaat overigens wel nog steeds voor die prijs. Die plaat vind ik ook echt heerlijk. Maar die blauwe is perfectie.
Die GS GMT blijf ik geweldig vinden. Volgens mij een dikkertje maar ga hem zeker eens passen als de winkels weer open zijn
Serieus? Is dat eigenlijk een ander model?
Jammer, jammer…
Ik zag dat de SBGH267 ook een blauwe rotor had. Geweldig!
Toen een nautilus nog 30k was, toen vond iedereen 4,5k vast een boel. Ze staan amper te koop geloof ik. Zag er een paar voor 10-12k op chrono staan.
Als je wil, mag je die komen passen… Heb zelfs de IWC bracelet, die is wel geniaal gemaakt. En maakt het ook meer “toolish”!
Klopt, die rotor was erg fraai. Het was vlgs mij een high beat. Ik heb hier op het forum ook wat macro’s gepost als ik me niet vergis.
Ah super thanks! Ik zal t onthouden
Tja, veel modellen zijn sky high gegaan. Vind het een hoop geld. Ik hou het maar bij mijn huidige twee modelletjes
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-grand-seiko-sbgh267-limited/173382
Man o man wat een tof ding als ik hem zo weer zie😅
Panerai?
Dat je hem zelfs 2x moest uppen
Gaaf maar heb je mijn pols gezien? Denk niet dat er een Panerai is die ik kan hebben
Volgens mij niet heel erg anders dan je explorer.
Die dingen horen imho wat plomp te zijn. Ik kan fat sub net hebben… maar 44mm panerai gaat best prima.
Precies. Zoiets zoek ik zelf ook. Gaaf model…
Great minds think alike