Jouw collectie op één foto deel IV

De collectie is gekrompen naar 2stuks :blush:

42 likes

Ik heb daar altijd wel bewondering voor, dat je een collectie naar two-piece weet te krijgen. :smile: Maar het zijn dan ook wel twee toppers. :ok_hand:

Wel al plannen om te gaan uitbreiden?

2 likes

Nee, geen plannen. Ben bewust naar twee stuks gegaan.
Dat is genoeg voor mij, beperkt ook keuze stress. De Seiko voor werk en als beater de Tudor in mijn vrije tijd :blush:
Ook een voordeel is dat ze beide 70 reserve hebben dus kan ze ook makkelijk een paar dagen laten liggen.

2 likes

Goed bezig in een jaar. Schitterende collectie! Zou de Sandoz alleen weg doen. Wellicht de Datejust en OP ook en zou in jou geval voor een Day-Date gaan. Dat is volgens mij het horloge dat je echt wilt…

1 like

Schitterend duo! Alleen erg veel overlap. Uemura/Captain Willard of de nieuwe MM200 geen optie?

1 like

Klopt helemaal sandoz was een 2 minuten aankoop voelt vrij gaar aan in vergelijking met de rest.
Zou graag day date willen maar vind het nu even mooi geweest qua kosten

1 like

Als je de datejust en de OP verkoopt zit je volgens een snelle berekening al snel op 12-13k (misschien wel wat meer).
Met de Sandoz erbij zeker. Voor 12-14k kun je bijna wel een mooie Day-Date uitzoeken bij Amsterdam Vintage Watches op HF in het blauwe gedeelte zeker.

1 like

@RLC Als ik het goed begrijp stel je voor om 2 a 3 (mooie) horloges weg te doen enkel om er eentje terug te kopen waar tevens de dagaanduiding op staat? Als @Leon280 dat echt wil zeg ik doen anders vind ik het een persoonlijk geen leuke deal.

1 like

Ik zeg alleen maar aan de bovenste 3 horloges te zien lijkt een Day-Date de heilige graal. Als je een rekensom maakt ligt daar in feiten al een Day-Date en is ie dus dichterbij dan je denkt. Mocht ik het mis hebben dan uiteraard lekker de horloges houden. De Datejust en OP zijn ook schitterend.

1 like

OP is 2 weken oud gekocht voor 7K vrij boven list maar vond dit zo’n mooi model icm de gouden wijzers.
Date just is mijn eerste Rolex super jubilee en roulette veel emotionele waarde
Breitling vond ik lekker zomers voor op vakantie
Tudor gekocht omdat ik mijn pols kaal vond zonder horloge (wou Rolexen niet meenemen op vakantie)

Grail is een rosé day date met olive dial
@Mieske007 ik ga ze voorlopig niet verkopen.
Net als BTC koop ik liever bij als dat ik verkoop :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zo. Ik ben aan het uitdunnen tot de horloges die me echt wat doen. Er staan er nog twee te koop (niet op de foto).
Dit moet het dan zijn. Overzichtelijk, sportief en dressy. Alles wat ik nodig heb en waar ik echt blij van word. Ik ga nu echt proberen niet meer te bewegen (behoudens wat te koop staat dan). Dit is het, zo moet het voorlopig blijven. (Oh God, als dat maar goed gaat.)

77 likes

Dus dáár is de Sub van @TheWornWatch! :wink:

Mooie collectie @tompj - de JLC is wat mij betreft de topper binnen je collectie. Wat heb je te koop staan?

2 likes

Dit nog.

12 likes

Mooi mooi.

Alleen de 36mm DJ in het blauw mist nog. :wink:

2 likes

Apple Watch eruit:

Omega Speedmaster Broad Arrow erin:

Lijkt me een prima upgrade :wink:

50 likes

Mooie set zo! Benieuwd voor hoe lang dit hetzelfe blijft :wink:

De Speedmaster en Gouden Omega springen eruit :ok_hand:t2:

1 like

Die GS is prachtig!!!

1 like

Huidige stand van zaken :slightly_smiling_face:

27 likes

Mwah… schappelijk…

geintje natuurlijk! ontzettend lekker die Omega. Die blauwe wijzers met dat wit blijft toch echt prachtig!

1 like

Veel vintage, leuk! In de hoek de skx023?

1 like