Zeker akkoord. En leuker om vlug om te gooien zonder dat je telkens de date moet goed zetten.
Aha, dit is dan wel een verbetering ivm de meeste andere GS’en. Topper dan! Maar tegen een klassieker als een sub kan er maar weinig op blijkbaar
Zeker akkoord. En leuker om vlug om te gooien zonder dat je telkens de date moet goed zetten.
Aha, dit is dan wel een verbetering ivm de meeste andere GS’en. Topper dan! Maar tegen een klassieker als een sub kan er maar weinig op blijkbaar
De Bell & Ross is fantastisch!
Die 311 is goed te doen hoor. Vanwege de maat niet erg gewild
Een 4…
De stand van zaken in huize mas. Natuurlijk exclusief de side collectie skx-en.
Ben al een tijdje best tevreden, laatste toevoeging is de oris, datejust gaat eruit.
Mooie set zo!!
Die is niet ‘tool’ genoeg?
Waarom toch.
Is een prachtig horloge
Precies dat, super mooi en in deze staat kom je hem niet snel weer tegen, maar is dat dan genoeg reden om het niet te verkopen? Niet dus. Hij komt goed terecht
Draag hem te weinig, soms kan het zo simpel zijn, en dat is natuurlijk zonde.
Je hebt gelijk
Mooie set! Maar leer op de MM300 is niet mijn ding.
Op de explorer daarintegen…
Explorer kan echt heel veel banden hebben. Staal is favoriet maar tropic, leer of canvas ziet er ook niet verkeerd uit
Inderdaad, een echte alleskunner. Net zoals de explorer 1.
Die buren vind ik erg mooi! Kan je er wat meer over vertellen?
Zeker. Het is een ‘rebadged’ Vantage. Vantage was in de jaren ‘60 een subsidiary van Hamilton, meer gericht op de EU markt. Toen Hamilton eind jaren ‘60 Buren over nam werd beslist om de Vantage merknaam uit te faseren ten gunste van de in EU veel bekendere Buren naam. Hamilton ontwikkelde met Buren oa de micro-rotor. Je kan andere exemplaren van dit type chrono dus eerder vinden onder die eerdere Vantage naam. Het is een zogenaamde ‘poor man’s Carrera’ met glossy inversed panda dial, aangestuurd door een valjoux 7733. Mooi maatje ook aan 37/38mm exclusief kroon.
Mooi setje. Voor mijn gevoel had je er veel meer.
Ik heb er veel meer hoor, dit zijn 3 van de 12… ofzo…
Veel horloges momenteel weg ter service.
Aha duidelijk. Begin van het jaar zei ik nog max 3. Teller staat nu op 8.
Hoi @Jurk
Deze lijkt me ook leuk voor de zomer.
Hoi @Rolopalooza