Jouw collectie op één foto deel IV

Mooie update!!!

1 like

12 likes

Nice! Als die whisky niet op komt na een maand kom ik wel wat flesjes ophalen! Zonde om t te stallen joh, gewoon genieten van t leven en hier en daar wat proeven uit verschillende fleskes…

Plank van whisky zakt iets door, teken om wat leeg te drinken.

Mooie vitrine overigens! Besta ikea kassie, lekker stevig kennen een hoop hebben!

2 likes

Mooie verzameling! Maar één vraag brandt op mijn lippen en ik stel hem dan ook gewoon: hoe kijk jij naar deze opstelling? Wat zie je hier?

Ik zie allemaal mooie dingen waarvan je eigenlijk moet genieten. Horloge om de pols, goeie whisky erbij en genieten van de momenten met vrienden…

Maar alles staat er zo steriel bij… Ik maak me een beetje zorgen om je. :thinking:

11 likes

Je trekt conclusies op basis van vooroordelen. Dit is de voorraad. Beneden staan de open flessen whisky en rum. Boven heb ik er geprobeerd gewoon een mooie kast van te maken. Je moet wat als je een kamer van 15m2 hebt omgetoverd tot walk inn closet en je hebt kastruimte over :yum:
Maar dit is het laat je collectie zien topic. Dus dacht laat ik eens een foto plaatsen.

6 likes

Open doen dan!

5 likes

image

14 likes

Zoiets?

30 likes

Ziet er mooi uit hoor

1 like

Het ziet er prachtig uit en mijn commentaar is allerminst bedoeld om je in een hoekje te zetten.

Misschien is het wel jaloezie, want bij mij gaat zoiets gestructureerds nooit lukken :wink:

Fijne maandag

3 likes

39 likes

He Brick, het lijkt erop dat er voor jou nog een vintage Hanhart a la Steve bij mag…:slight_smile:

2 likes

Mooi setje!

1 like

Best wel blij met de huidige collectie eigenlijk. Misschien nog een duiker maar waarom ook eigenlijk? De Oriënt doet z’n werk en is een fijn horloge.
Enige uitbreiding zou nog een toolwatch (met een blauwe of groene wijzerplaat) zijn, maar alles op z’n tijd.

24 likes

Was gezellig de GTG daar! :+1:t2:

1 like

Joh, werd indd weer eens tijd.

4 likes

Ik had er een vintage notarisbureau neergezet, maar dit vind ik echt cool.

2 likes

Afgelopen weekend de Humidor gekocht. Dus dat was een nieuwe toevoeging.

1 like

Nu naar La Casa del Habano in Den Haag om die humidor te vullen!

Partagas nr. 5 is een aanrader!

Wat voor sigaren rook je?