Nou ik weet anders nog een 1680 zonder cyplops
You say?
Gelukkig heeft vrouwlief deze nog in de collectie, dus dan kan ik de Explorer I genoeg zien en vasthouden.
Ik twijfel sterk of deze mijnheer ook echt in het bezit is van al deze Rolexen, maar stel dat het zo is: ieder zijn ding!
De een is blij met 1, de ander met 3 de volgende met 300 seiko’s. Prima, lekker genieten van je eigen setje en niet teveel aantrekken van wat andere vinden en hebben.
Zo die Explorer heeft wel wat krassen zegt. Wordt goed gedragen! Top😃
Opposites attract
Ja dat is de daily beater
Ooooooowwwww maar dan is er niks aan de hand
Ik ben gerustgesteld
Is overigens niet mijn Explorer I van destijds, die heb ik verkocht voor de Sub. De Explorer I op de foto is een ander exemplaar.
Maakt niet uit
Er is een Explorer I in huize RLC en dat telt
Maakte me potdikkie nog zorgen ook
Op verzoek van sommigen hierbij de eigen foto’s.
Alle meningen zijn welkom. Maar hier moet toch voor iedereen wat inzitten, van een saaie explorer tot een blinkende kermisklok. Tenzij je een Rolex aversie hebt natuurlijk.
Sport
DJ/DD
Dat het een Rolex fanboy collectie is om van te watertanden staat vast
En die meningen…ja dat hoort erbij als je voor een ton aan horloges hebt haha. Toffe collectie hoor
Nogmaals: heerlijk spul!!
Bedankt! Van de meeste ben ik uitermate tevreden maar er zijn ook twijfel gevallen.
Vond die DJ2’s ooit echt top maar ben nu meer richting 36mm gegroeid en begrijp nu wel dat de DJ2 wat vreemd kan ogen (zeker op foto, minder om de pols).
Langs de andere zijde vind ik de Wimbledon dial en Rhodium dial te mooi om weg te doen. Koop ze nu maar eens terug…
Helemaal goed… een beperkt aantal horloges wat de lading dekt…
Als er geen emotionele binding is met de andere horloges, zou ik er toch over nadenken of ze niet weg mogen… Anders blijft de onrust misschien.
Haha dat is precies waarom ik de andere horloges ga houden - om onrust te voorkomen. Als ik dan die ene dag een Sub wil dragen of een vintage Breitling kan dat ook. Als ik die niet heb gaat het spoken dat er weer iets bij moet komen…
Aha daar is WWWs Ingy gebleven
DIe 2 vingette DJs en de (1)14270 (?) zijn cool
Mee oneens. Afgunst en jaloezie hoort niet thuis op een liefhebbers forum…