Origineel ja. Als ik me niet vergis dezelfde als van de SBGT241.
Tja ik draag het niet meer dus dan is het gewoon zonde. Binnenkort kijken voor de 35mm prx en zit nog te kijken naar een rolex explorer als een eleganter alternatief voor de bb36.
Ja wel drastisch, de bb36 voel ik gewoon niet meer tegenwoordig en de rest draag ik eigenlijk ook niet.
De 36 is te klein. Wen ik niet aan
Héél mooi
De hele familie eens bij elkaar gelegd. Geen pijl op te trekken
De Zenith Rainbow en Tudor BB 36m zijn eruit, de PAM0183 erbij, en nog twee vintage duikertjes. Ik ga binnenkort de nieuwe Tudors eens passen. En een GMT Master II staat nog steeds hoog op het verlanglijstje.
Mooie foto! En prachtige collectie.
Ben naast de GO SQ nog het meest onder de indruk van het mooie tafelblad
Dan zou ik in ieder geval de horlogedoos sluiten
Als je ze niet meer draagt, logisch. Er komt iig een PRX, hopelijk wel met een andere kleur? Andere ambities?
Mooie foto, gruwelijk mooie collectie!
Mooi allemaal! En goeie foto hoor!
Toch wel benieuwd naar die BB36
Coole foto.
Is dat een Zeiss 55mm f/1.8?
Zijn de beste.
De blauwe of groene prx zat ik aan te denken. Heb gemerkt dat ik in het verleden overhaaste beslissingen maakte met horloges kopen dus voor nu de ambities even opzij gezet om wat langer na te gaan denken.
Thanks!!
Op Marktplaats een oude afgedankte tafel gekocht, op maat gezaagd, eigen pootjes eronder et voila. Perfect fototafeltje.
Thanks!
Ja, die op de tafel lag ja. De foto was met de 85/1.8 gemaakt.
Wellicht ga ik de Breitling nog te koop zetten om hem om te wisselen voor een Type 20 (Breitling of Breguet).
Die bedoelde ik ja.
Fijn glas! Toen ik nog met Sony schoot heb ik deze jaren gebruikt als mijn standaard lens. De scherpte en kleuren blijven prachtig.
Fantastische keuzes! Ben vooral groot fan van de GO en de carbon Doxa. Top
Zeker! Heb sinds kort een nieuwe Sony camera (Sony A7R V), dan pas zie je de echte scherpte die je kan krijgen met die 1.8 Sony lenzen. Fenomenaal! Je schiet nu met Leica?
Gaaf zeg!
Optisch? Verschil zo tussen de no date en de LV qua formaat. Heb je een foto van deze twee naast elkaar?
Yes.
Q2 & SL