Jouw collectie op één foto deel IX

Gaat er wat uit of komt er eerder iets bij?
Zo simpel kan het zijn, toch? We kijken uit naar de nieuwe doos :wink:

1 like

Voor een zelfverklaard koopverslaafde een mooi en behoorlijk eenduidig trio. What’s next?

Dankjewel! :pray: Hopelijk volgt er nu wat rust in de collectie…

1 like

Doos erbij is eenvoudiger :grin:

1 like

Of een bb54 ofwel een datejust

1 like

Nou … ik denk dat ik hier een erg timide collectie bezit als ik sommige mensen zie .

Ik heb begin van het jaar mijn vintage omega verkocht dus die zit er al niet meer in … misschien mijn profiel foto updaten :thinking:

Ik zit er aan te denken om alles te verkopen (behalve de titanium Seiko) . En dan maar gewoon een klatser kopen. Ben nog steeds aan het sparen voor een Explorer II maar dat moet nog even wachten. Misschien dan maar een mooie vintage DJ uit 84 (geboorte jaar )

Ik draag alles in dagelijkse roulatie behalve de gshock want die is leeg . Nieuw batterijtje nodig. Maar die is al heel oud. Gekocht in 2010 geloof ik.

Seiko sea urchin moet ik weer terug brengen in originele staat.

Camy hand winder (Frankenstein uit India denk ik ) koste ook 5 euro :rofl: maar wel met echt werkend en goed uurwerk.

Seiko chrono die ik eigenlijk bijna niet draag.

PRX wel maar meer omdat ie zo lekker draagt.

Apple Watch ultra voor hardlopen en de oude suunto . Ook fijn ding. Maar geen horloge natuurlijk.

En de longines HC . Zeer fijn maar voel dat ik klaar ben voor de next step.

19 likes

Top drietal

1 like

De bracelet om de Seiko is :+1:

1 like

De Breitling :heart_eyes: die moet er bij mij ook maar eens komen. De mark XV is trouwens ook een parel, zie je te weinig!

Mooie set!

1 like

Dit ook. Lekker setje hoor

1 like

De Breitling is ongelofelijk leuk om te dragen moet ik zeggen. De functies zijn ook best handig! En de
Mark XV is voor mij toch wel de beste uit de serie… Bedankt!

Thanks!

Van dit:

Naar dit:

19 likes

D’r kan vast nog meer Hermes bij. De top rechts en bodem links zijn redelijk vergelijkbaar, op de small seconds na, toch? Ik vind Hermes altijd wel een leuke flair hebben, vooral in kasten en typografie.

Wat is Batman?

Ik zou toch vooral de GS houden uit deze box (respectievelijke waardes daargelaten).

Rolex gmt met blauwzwarte bezel op oysterband

Dank voor de opheldering. Niet aan mij besteed dus niet eerder de bijnaam tegengekomen.

Draag ik nu weer even en denk dat er toch grote kans is dat deze blijft. Is meest “dressy” wat ik ooit zal dragen en denk niet dat er iets is wat ik dan mooier vind op staal. Heerlijk anoniem ook.

De Aviator en Seamaster staan inmiddels te koop. SD43 kan ik nog even over nadenken komende 2 maanden :nerd_face:

16 likes

:clap:

Goed dat je je mooiste horloge houdt :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooie gevulde box, maar juist de “goedkopere” horloge sowieso houden. Die verdienen toch ook gewoon een mooie plek, tellen met zo hard mee .

1 like