Mooie collectie!
Eterna zou ik wel willen.
Jij bent inderdaad niet bang
Mooi duo🤿
Welke krijgt meer polstijd?
Ik ben geen porsche liefhebber. Maar porsche design tekent toch wel mooie eigenwijze dingen.
Tja moeilijk te zeggen nu, de Squale is er net twee dagen.
De situatie op heden. Dit is de harde kern denk ik. De laatste nieuwe zijn de Sinn’s.
Er is ondertussen een nomos in en uit gegaan.
Dus dit is vind ik zelf een mooi gebalanceerde collectie voor mijn budget. Soms denk ik dat ik een Artem strap wil op de Sinn U50 om zowel staal, leder, nubuck als sailcloth te hebben.
Verder ben ik soms naarstig op zoek naar nog 1 laatste “sluitstuk” maar - misschien moet ik gewoon stoppen met zoeken?
Mooie veelzijdige verzameling! De Dekla en de Sinn duiker zijn misschien beetje overlap.
Waarom is de Nomos verdwenen? Ik zou durven de Dekla en Paketa offeren voor een witte 38mm Junghans Max Bill. Maar als de Bauhaus stijl je niet aanspreekt heeft dat weinig zin natuurlijk
Bedankt!
Blasted en zwarte dial. Ja. Misschien.
Te klein (38mm) en te plat. Vond ik niet staan op m’n pols.
Komt soms in m’n visier. Maar nooit minder dan 40mm voorlopig.
Een GMT overweeg ik soms (Farere?)
Leuk die eigenwijze Tudor Heritage komt hier niet veel voorbij
Update. Tudor eruit. Heb een ander doel maar kon de limited Tuna niet laten liggen. Guilty pleasure. Titanium, keramisch, monobloc kast, 1000m. Gewoon vette specs.
Ohja en nog een Gshock in de side collectie
Van harte proficiat!
Serieus een funky ding die NA!
Wat vindt vrouwlief er van?
Super
Na de opruiming is dit over. Heerlijk. Terug naar 3 stuks. Dat geeft rust waardoor ik van allen lekker kan genieten.
Nu eens op zoek naar een leuk doosje voor 3.
Heerlijk trio dit