Prachtig ensemble
Fantastisch mooi. Was even vergeten dat je een reverso had. Draag je die veel?
Geweldige collectie al op zo’n “jonge” leeftijd! Geniet ervan en draag alles in goede gezondheid
Wel een mooi zooitje
Leuke collectie toolwatches!
Goed punt. Heel mooi horloge. Heb m een week gehad.
Toen was ik wel klaar.
De kast is redelijk recht en inderdaad fors.
.. . . ..Maar tweedehands voor €1550-1750 is het een prima horloge.
Prachtige collectie maar zou wel wat wijzigen.
1 hentschel lijkt me prima.
2 tricolore eruit voor de nieuwe tricolore
3 gouden rolex erin.
Prachtige set, stuk voor stuk toppers!
Heb je favorieten waar je telkens naar grijpt? Of roteer je door niet alles thuis te houden bv?
Dankjewel!
En dit geldt natuurlijk voor iedereen hier
Eens
Heeft er eens iemand een originele collectie, wordt direct weer voorgesteld de helft te verkopen ten behoeve van een Rolex…
Een GOUDEN rolex. Niet een rolex.
Maar soit. Wat zou jij voorstellen?
Voor mij hoeft het geen Rolex te zijn, maar voor de afwisseling zou een beetje goud niet misstaan tussen al dat staal en witgoud. Gewoon een lekkere banger voor thuis.
Ik zou voorstellen de enige Rolex in de collectie te verkopen. Die groene OP heeft overlap met de Nomos club, is 4-5x zo duur en een stuk saaier en lelijker.
+het geld van die ene hentschel eruit = gouden Breguet classique. Zowel met emaille als guilloche te krijgen.
Veel meer klasse dan een day-date en past beter bij @whisky zijn collectie en aandacht voor uurwerk finishing.
Of een geelgouden IWC Portuguese Rattrapante. Een 40mm split-second chrono met mooie ruimtelijke dial en een lekker gewicht.
Heel goed.
Wie had het over een daydate?
Maar los daarvan, er zijn wel serieus echt hele mooie day dates (4 digit)
Zooitje ongeregeld, maar wel lekker
Dat is een fijne set! Mij valt vooral die Blancpain op, die blijft uniek en mooi!
Fan-tas-tisch!
Dat vulde ik zelf in. In deze prijsklasse kom je wel bij 34 of 36mm goud. En zeker 4-digit modellen zijn dan echt top inderdaad.
Daarna is de goedkoopste gouden Rolex een YM en dat wil ik niemand aandoen