Zonder twijfel een Reverso!
Dan heb je dé drie sport iconen in huis, daarnaast is de Reverso volgens de huidige maatstaven een “dress watch”, dat zou een mooie toevoeging zijn.
Kijk nou toch, dit is toch een formidabele collectie:
Zonder twijfel een Reverso!
Dan heb je dé drie sport iconen in huis, daarnaast is de Reverso volgens de huidige maatstaven een “dress watch”, dat zou een mooie toevoeging zijn.
Kijk nou toch, dit is toch een formidabele collectie:
Ja super mooi de reverso! En ind een dressy icon ontbreekt nog😀
Uiteraard een kwestie van smaak natuurlijk. Maar ik krijg wel altijd een beetje de indruk dat iedereen hier de nieuwe mooier vindt omdat het
Is, en niet omdat hij echt mooier is.
Wat me vooral stoort aan de nieuwe is die 1/100e schaal, veel te druk met die overload aan streepjes.
Aha. Maar dan stoor je je aan het uurwerk. Dat klopt. Dat 1/10 uurwerk vind ik ook verre van interessant.
Vandaar deze:
En echt de kast is gewoon veel mooier. En dan die mooie paddle wijzer.
Die dikke kast van die oude oogt en is gewoon goedkoop.
Dus:
Jawel veel mooier.
Waarom die? Die heeft ook die drukke 100 streepjes schaal
En bovendien geen echte tricolore maar 3 tinten blauw met te weinig verschil.
Zenith el primero ipv speedy?
Goed punt. Eigenlijk ook onzin.
Maar niet dat stomme 1/10 uurwerk
Is keigoed
Maar deze blijft mijn favoriet:
Op de ontbrekende paddle na perfect. Drukte is niet erg op een chrono, mits functioneel en goed uitgevoerd.
Wat is daar mis mee?
Hoeft niet in plaats van hè.
Als je op de Pusher duwt vliegt in 10 seconde die rode wijzer rond.
Daar heb je dus werkelijk niks aan danwel wordt IK er zenuwachtig van
Oh edit. Waarom ik die manufacture mooier vind dan de tricolore is eigenlijk heel banaal.
Die tricolore lijkt van een afstandje maar 2 subdials te hebben die dan ook nog schuin staan. Ik vind dat gewoon echt minder mooi.
Van dichtbij prachtig.
Ah. Dat vind ik dus supercool
Goed punt.
Wat denk je hiervan?
https://www.horlogeforum.nl/t/jaeger-lecoultre-polaris-green/465920
Geeft tevens wat kleur naast het huidige duo
Hoezo kun je niet écht kiezen dan? Je kunt die date toch zo inruilen voor een nodate?
Dat zou ik niet kunnen zeggen…
Wat kun je niet echt zeggen?
Of dat zomaar zou kunnen
Oh jij doelt op bijbetalen of niet bijbetalen?
Dat was mijn punt niet echt.
Maar wat ik niet begrijp is dat je die aub net nieuw hebt, waarom heb je dan niet gekozen voor een nodate?
Ik heb deze via een hf lid dmv een ruil bekomen dus kiezen was geen optie. Ik ben er blij mee begrijp me niet verkeerd. Maar m´n 1ste keuze zou altijd een no date zijn
De mooiste uitvoering iig