@Colnago Het is wisselend wat ik draag. Vermoed dat de Rerverso van wat ik draag redelijk laag op de lijst staat. Bijzonder horloge. Heb de Reverso altijd net als de Tank een horloge gevonden voor de iets oudere persoon. Hoe anders werd dit toen ik die met de blauwe wijzerplaat van @bwatched een aantal keer heb mogen aanschouwen tijdens een gtg. Vlak daarna aangeschaft.
Dank je wel. Dat is echt heel wisselend. Ik kan bijvoorbeeld de ZEP langere tijd niet dragen en ik heb er weleens over nagedracht om m te koop te zetten. Maar dan draag ik m weer en dan denk ik van wat is dit toch mooi en ik heb eigenlijk geen andere chrono nodig ernaast.
Ik merk wel dat ik op de een of andere manier een handopwinder leuker vind dan een automaat en in de regel worden nieuwe aanwinsten flink gedragen. Ben ik met de Lange erg voorzichtig.
Ik hou t verder ook niet echt bij want heb meestal niet al te veel in huis wat ik in huis heb hang af van wat zijn de plannen die week of weken en ook wat is de weersvoorspelling. Als ik bijvoorbeeld wellicht van plan ben iets nieuws te gaan aanschaffen of ik ga op vakantie heb ik meestal niet iets ‘duurs’ om. die dag/dagen.
En eerlijk is eerlijk toen de Czapek hype gaande was heb ik in die periode er ook wel over nagedacht om veel eruit te doen en daarvoor te gaan. Heb ook nog gedacht om dat te doen en voor een Lang & Heyne te gaan totdat ik hoorde dat de prijs van ca 30 K naar 45 K in een paar jaar gegaan was.
Uiteindelijk niet gedaan. Ik vind afwisseling gewoon leuk ipv 2-3 knallers te hebben
Dank je wel Wow wat een niet allerdaagse collectie heb je zelf. De bel canto valt me op met als de Chronoswiss. Ik vermoed dat die (op termijn) beide incoming zijn? Aangezien dat geen wrist shots zijn?
Die Chronoswiss komt die uit China? Heb t t topic niet echt helemaal gevolgd.
Wie weet worden regulators the next big thing hier , Heb er wss ook een incoming mits die bevalt als ik m mag bepotelen
Heel leuk! Voor mij is deze minimaal net zo mooi als je “main collection”, maar dat is een kwestie van smaak . Alhoewel die meeste rechtse in je main collectie echt bijzonder mooi is!
Dank! De ChronoSwiss is inderdaad vanuit China incoming, erg benieuwd naar! De Bel Canto sta ik op de lijst voor maar twijfel steeds meer waardoor ik verwacht dat deze er niet gaat komen (bij d’r Limited Editions verwacht CW een 100% aanbetaling met een wachttijd van 9 tot 12 maanden…)
Terug naar de 39mm Explorer gegaan zie ik. Heel terecht, het blijft een klassieker.
De GS is een prachtstuk ook, maar ik vind ze persoonlijk net te dik… Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik overweeg wel de iets dunnere skyflake, gewoon omdat die elegance spring drive modellen zo mooi zijn om de pols
Geven die laatste 4 geen onrust? Het zijn leuke modellen, maar ik vind ze niet echt een meerwaarde voor een liefhebber die graag streeft naar minder
Erg tevreden op het moment met deze 8+1 collectie! Voldoende afwisseling in kleur, merk, formaat, vorm en type. Voorlopig rustig met aan en verkopen denk ik. Maar je weet maar nooit natuurlijk…
Nee hoor. Leuk om mee aan te klooien. De Nivada is geweldig en goed gemaakt. Doet niet voor de anderen onder. Geldt ook voor de Seiko eigenlijk. De Ebel is een beetje haat/liefde. De Junghans draag ik weinig moet ik bekennen, maar die ‘4’ is zo leuk….
Ben nooit zo van de ongevraagde suggesties, maar vooruit: op één of andere manier “mis” ik een Reverso bij jou. Heb hem destijds mede gekocht vanwege jouw foto’s.