Jouw collectie op één foto deel IX

Met cameraskills zou dit toch zoveel mooier zijn. Desondanks bijzonder tevreden met dit setje :sunglasses:

58 likes

Die Nivada vind ik er super goed uitzien :+1: Sowieso een merk waarvan je prachtige vintage horloges kunt vinden.

3 likes

Hoi,
Mijn actuele collectie:
Onlangs de blauwe U1, Sinn103 en Oris diver date verkocht. Te veel overlap met de huidige set. En hiervoor de Omega in de plaats gekocht.

37 likes

Heerlijk trio :ok_hand:

2 likes

Waanzinnig leuk trio. Absoluut gevarieerd :+1:t2:

2 likes

Die TH cal16 was mijn eerste 1k+ horloge, mijn aandacht werd er meteen naar getrokken. Blijft een leuk ding!

1 like

Dank, helemaal eens! Iets verder naar boven gescrolled de prachtige nivada van @tompj. Die trekt mij ook ontzettend, maar ik wil niet 2 dezelfde merken in de collectie.

Danku :pray:t2:

Thanks!
Heb nog een 4e plekje in mijn watchroll. Moet iets komen wat kan schitteren op leer. Weet nog niet zo goed wat…

2 likes

Longines master small second

14 likes

Leuke suggestie!

De maat is in ieder geval goed met 38.5mm. De dial trekt mij echter wel iets minder. Ik vind de lay-out van een Nomos Club dan weer veel mooier. Minder drukke small second en geen afgesneden cijfers; het nadeel vind ik dan zelf wel weer de wat lange lugs waardoor een gat ontstaat tussen de leren band en de kast.

Stiekem denk ik ook aan vintage en goud, maar het moet eigenlijk ook niet te duur worden. Max 3k ofzo, liefst de helft ervan :sweat_smile:

1 like

Speciale uitgave ter ere van het 60 jarig jubileum van het Flagship model

28 likes

Prachtig :star_struck:

1 like

Oeh, die ga ik eens checken. Looks nice!

2 likes

Bij nieuwe Longines modellen heb ik vaak het gevoel meteen op de bestelknop te willen drukken. Toegegeven, dat gevoel ebt met de tijd meestal ook wel weer weg, maar heb dat bij geen enkel ander merk.

Onderstaande Flagship stond een tijdje op de watchlist, maar bovenstaande vind ik op het eerste oog een stuk mooier!

17 likes

Hele cool collectie!

1 like

Best cool :star_struck:

Hoe bevalt die gmt Seiko? Is dit de zwarte of groene variant? En hoe valt die qua grootte? Vergelijkbaar met de Omega Seamaster bijvoorbeeld?

Bevalt uitstekend. Maat prima, draagt zeker niet groter dan een Seamaster. Zwart inderdaad.
Echt heel goed gemaakt. Alleen de sluiting van de band is blikkerig.

1 like

Voor mij ook, mijn eerste “echte” horloge, de dag en datum was het. Wist ik veel dat als je één mooi horloge koopt dat je dan een soort doos van Pandora opentrekt :grinning_face_with_smiling_eyes:.

4 likes

:heart_eyes:

14 likes

Het leukste deel van de verzameling

62 likes