Jouw collectie op één foto deel IX

Nou, dit is makkelijk!

26 likes

Als ik moest kiezen ging de Speedy ook als eerste weg. Van de Tudor, SMP en IWC mochten er dan 2 blijven. Mijn pick zouden de IWC en Tudor zijn naast de Rolex. Dan creeer je weer een plekje voor een mooie JLC Reverso of Zenith Chronomaster.

1 like

And a great bunch it is!

1 like

De IWC en de Explorer zijn de laatsten die zullen vertrekken. Ik denk toch dat ik geen andere chrono wil. Meestal vind ik horloges met een wat saaie wijzerplaat het mooiste. Chrono’s zijn wat druk en er is iets met die stilstaande wijzer wat mij niet bevalt.(Dat ligt geheel aan mij🤪 en ik weet dat je hem gewoon kan laten lopen🤓)

Mijn kleurrijke collectie. :grin: Momenteel niks wat ik mis of zou willen inruilen.

71 likes

Tof dat je van kleur houdt! Mooie gevarieerde collectie!!
Zenith_Chronomaster_Original_Ecommerce_front_1000-1024x1535~2

Je komt er wel weer bovenop.

6 likes

Gisteren op een GTG de leuke Seiko Type II toegevoegd aan de collectie. Nu wel wat vintage- en chrono-heavy dus de Airain chrono gaat er nu echt uit.

50 likes

Omega speedy inwisselen voor een normale. Nieuwe model.

Omega seamaster inruilen voor een vintage exemplaar.

En idem voor de iwc. Die is prachtig maar koop dan een eind jaren ‘90 versie of ‘00 versie. :ok_hand:

2 likes

Niets wegdoen, collectie is zo juist tof, gevarieerd en in balans

1 like

Ftfy. Die is imho echt mooier. Irl.

:see_no_evil:

Thx! Ja ben ook wel blij met de huidige staat, maar probeer het eigenlijk op 6+g-shock te houden. Nu past het niet meer in de doos :wink:

1 like

Zes in de doos en een om de pols maakt plek voor zeven toch :grin:

1 like

Dit lijkt me heerlijk. Ervaar je veel rust door het gebrek aan keuze, waardoor de keuze eigenlijk heel makkelijk wordt? Of daagt het juist, waardoor je iets erbij wilt?

1 like

Ik heb mijn collectie nog nooit geplaatst hier en het is een waardeloze foto, maar goed.

Benieuwd naar de reacties …

Ik heb ook een Skx007 en Skx009 en een Oriënt Mako XL. Alledrie met saffier

77 likes

20 likes

Zou best graag nog één chronograph op leder toevoegen en een time only op leder.

Ooit

Ow ja en een Vertex M100 op rubber …

You get the picture…

2 likes

Ja, dat is best fijn! Ik ben gewoon zo’n simpele ziel die altijd hetzelfde horloge pakt. Ik heb met mijn andere hobby (gitaar) een grotere collectie en daar pak ik ook 95% van de tijd dezelfde.

Dat gezegd hebbende: ik vind ook veel leuk en zou best nog wel wat toevoegingen willen doen :slight_smile: dus ik vrees dat de collectie groeiende is.

2 likes

Schitterend geheel :ok_hand:

1 like

Mooie collectie man. Mag je bij elke aanpassing posten hoor :ok_hand:

1 like

Supermooie collectie. Leuk ook twee bb58’s!

2 likes