Die Alpina. Die mag meer aandacht en betere fotos. Wow.
Dan blijft er dus 20% over voor die andere 8 
Ik denk dat je gewoon (weer) moet downsizen 
Maar: mooie collectie hoor!
Een paar slokken Absinth en je verzameling is verdubbeld!
Zou het doen, je set wordt er beter van! Maar meestal doe je dat ook best snel 
Je mag ze van mij ook houden hoor 
Basis is gewoon de Speedmaster, Explorer 39 en (een) JLC of Nomos toch? De rest komt en gaat
Lijkt mij een prima manier van werken 
Dit is de huidge staat van de collectie. De Pontiac was van mijn opa en de Prisma en Omega Seamaster quartz van mijn vader.
Ik heb nog wat losse vintage swatch modellen en wat art deco horloges maar dit is wat nu in de roulatie zit.
Heel mooie collectie! die Nomos Tetra is 
Toffe collectie. Die Dumont is cool
Bedankt 
He een Atowak, bevalt deze? En hoe ervaar je de kwaiteit?
Meer ook eigenlijk niet nodig …
Maar “to be honest”: krijg mezelf daar ook nog steeds niet van ovetuigd ;-)_
Ja, hij bevalt heel goed. Is zwaarder dan ik had verwacht, maar hij is ook vrij dik en het glas lijkt bijna kogelwerend 
De afwerking is zeer goed. Zeker gezien alles aan het horloge custom is. De polish, brushing, fitment is echt top.
Ook de band en sluiting zijn zeer goed gemaakt.
Mooie collectie 
@erikscollectabl Mooi drietal zo! Net als ik zo te zien een voorkeur voor donkere dials. Ben een ongelofelijke fan van de 300, maar ik geloof dat de Zenith in dit geval mijn favoriet is. prachtig!
@Carambole Wat een diversiteit! Echt van alles wat. De Heuer springt er voor mij tussen uit, wat een beauty! Grappig ook hoe de CvdK en de Omega eronder bijna broertjes lijken.
@bbijlhout Gave vintage collectie, dat spreekt mij wel aan! Gaaf ook dat je drie mooie erfstukken hebt. Vooral die Omega is prachtig, net als die twee oude chrono’s. Wat voor merk is die met die zwarte dial?

.