Jazeker. 
Goede wissel Tom. Veel beter zo 
Daar zit een hoop mooi spul tussen 
Het is maar een gedeelte van de collectie natuurlijk, maar afgelopen week had ik deze trilogie van epische “dress watches” in huis.
Wat een lekker setje zo!
Prachtig hoor! En leuk dat je weer een Zenith hebt. Man man, wat draai ik al lang om zoiets heen 
Ze worden er niet goedkoper op terwijl je er om heen draait.
Terwijl het mij dan verbaast dat ze in het blauw niet bepaald rap weg zijn.
Prachtig
Lijkt me wat voor jou ook. Mooie bescheiden chrono met toch ‘presence’.
Die reverse panda, dat is toch de fratello versie?
Die springt er echt uit…

De Speedy Tuesday idd 
Schitterend 
Op horlogegebied kan ik hem dit jaar wel afronden denk ik.
Er is veel gebeurd in de zomer. Op één horloge na is alles de deur uit gegaan en heb ik mijn grail aangeschaft. En sindsdien is het rustig gebleven. Ik heb geen behoefte meer gehad aan andere horloges en ik zit na een half jaar nog steeds in de
fase.
Uiteraard nog wel een beetje rondgekeken en wat gepast, maar geen actie ondernomen. Lekker rustig dus.
Dit is nu mijn kleine SOTC
Komt er nog iets bij in 2024? Ik ben wel een beetje aan het kijken naar een Vintage Seamaster of Constellation, maar de nieuwe blauwe Legend Diver vind ik ook fantastisch… we will see.
Lekkere foto Julian! Knap dat je zo lang al happy bent met zo’n kleine selectie 
Thanks!
Het zou zo maar kunnen dat het komt als je je grail te pakken hebt. Al het andere wat nog gaat komen is bijzaak 
Een mooie gebalanceerde collectie! Die GS is echt 
Geen bb58 blue meer in het vooruitzicht? 
Ik twijfel tussen de BB54 en de Longines Legend Diver in 39mm. BB58 is ook nog steeds heel erg mooi. Hij zit nog wel in mijn gedachte, maar sinds ik de Legend Diver heb gepast is de BB58 wat meer naar de achtergrond verdwenen.
De BB54 moet ik nog passen - als die ergens ligt als demo - maar het formaat spreekt me erg aan.
Spotjes als licht zijn funest voor een foto, maar je krijgt denk ik wel een idee hahaha.