Jouw collectie op één foto deel IX

Breitling heavy, impressive :star_struck:

1 like

Fantastische collectie met als grote favoriet de reverso tribute. :ok_hand: (en Starbucks) :sunglasses:

Die kan er gewoon uit. Als je Cartier wilt koop dan vintage. Santos of tank. Of misschien nog wel spannender.

1 like

Ik wil het wel ergens terugzoeken, maar ik kan mij herinneren dat je daarvoor gewaarschuwd was :sunglasses::see_no_evil:

1 like

Goede keuze maar draagt veel te groot. :grimacing:

De overseas zou juist 2-3 mm kleiner mogen zijn. :ok_hand:

1 like

Mijn vrouw woont (gelukkig) niet meer in het zelfde huis… Mijn vriendin lacht me regelmatig uit, maar ze is heel cute dus dat maakt een hoop goed.

Klopt, twee pre-panda all-black’s en een 809 Cosmonaute

4 likes

Nog 12, dan heb je er voor iedere week 1 :wink:

1 like

Niet doorvertellen, maar dat heb ik al, maar die pasten niet meer in de koffer… (Man, het is gewoon erg…)

7 likes

Even door dit topic scrollen en je bent zo een uur verder op deze druilige dag. Met name genoten van de mooie collecties van @Brick, @Rolopalooza, @Stifstaf en @ZeeVanTijd. Precies mijn smaak. Verder ook veel leuke en unieke verzamelingen gezien, erg vermakelijk.

4 likes

:sweat_smile::+1:

1 like

Hoeft niet hoor, weet ik nog wel :man_facepalming:

1 like

Dit is gewoon grappig :rofl: na het showen van de grootste koffer op HF

2 likes

Wat was er ook weer direct voor terug gekomen?

Oh ja die YM :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jups, super vet!

1 like

Poah das wel een mooie collectie.
Niks vintage?

1 like

Dat Breitling horloge is bijna 30 jaar oud op zich. Telt dat?

1 like

Die rode OP op jubilee is echt een bommetje! Zo’n gave combi: de mooi afgeronde oysterkast, ingetogen en bescheiden. De jubilee maakt het meer sieraad. En de rode plaat zorgt voor het vuurwerk :boom: :drooling_face:

Top collectie verder :ok_hand:

1 like

2023 gaat weer de boeken in als een jaar van ongebreidelde aankopen. Een greep uit de aanwinsten van de afgelopen maanden: :sunglasses:

22 likes

Hierbij mijn kleine verzameling. Mooi in een verrassend fijn werkende doos: een sokkendoos!
Bovenin de moeite (en het dragen) niet meer waard. De Festina doet het al even niet meer. De overige drie krijgen allen genoeg aandacht zodat ze niet jaloers worden.

17 likes

Die zwarte emaille plaat is zo ontzettend gaaf…

1 like