Op horlogegebied kan ik hem dit jaar wel afronden denk ik.
Er is veel gebeurd in de zomer. Op één horloge na is alles de deur uit gegaan en heb ik mijn grail aangeschaft. En sindsdien is het rustig gebleven. Ik heb geen behoefte meer gehad aan andere horloges en ik zit na een half jaar nog steeds in de
fase.
Uiteraard nog wel een beetje rondgekeken en wat gepast, maar geen actie ondernomen. Lekker rustig dus.
Dit is nu mijn kleine SOTC
Komt er nog iets bij in 2024? Ik ben wel een beetje aan het kijken naar een Vintage Seamaster of Constellation, maar de nieuwe blauwe Legend Diver vind ik ook fantastisch… we will see.
Lekkere foto Julian! Knap dat je zo lang al happy bent met zo’n kleine selectie
Thanks!
Het zou zo maar kunnen dat het komt als je je grail te pakken hebt. Al het andere wat nog gaat komen is bijzaak
Een mooie gebalanceerde collectie! Die GS is echt
dank je!
Geen bb58 blue meer in het vooruitzicht?
Ik twijfel tussen de BB54 en de Longines Legend Diver in 39mm. BB58 is ook nog steeds heel erg mooi. Hij zit nog wel in mijn gedachte, maar sinds ik de Legend Diver heb gepast is de BB58 wat meer naar de achtergrond verdwenen.
De BB54 moet ik nog passen - als die ergens ligt als demo - maar het formaat spreekt me erg aan.
Spotjes als licht zijn funest voor een foto, maar je krijgt denk ik wel een idee hahaha.
Leuk om te zien dat je zo’n rust hebt gevonden met de speedmaster. Die LLD staat je goed en is een perfecte aanvulling naast de Omega. Enige nadeel is dat je dan foto’s gaat posten en de rest hier ook zo’n ding wil kopen
Zo snel zal het niet gaan. Ik ken mijn eigen tactiek inmiddels maar al te goed
Eerst ga ik weken lang lezen en filmpjes kijken. Vervolgens maanden nadenken of ik het wel echt nodig heb en of ik het na zo’n lange tijd nog steeds een gaaf horloge vind haha.
FTFY
Dat klinkt heel verstandig. Bijna te verstandig
Ik snap dit helemaal. Speedy is top. Zo veel geflipperd maar de speedy was altijd al mijn grail en blijft gewoon plakken.
Niks anders nodig eigenlijk
Geniet ervan
Volgende week als het goed is op staal bij de Tudor popup in Amsterdam. Op rubber ligt die er geloof ik wel al
Ah dat is goed om te weten! Het is om het even, want ik ben voornamelijk benieuwd hoe de kast op de pols ligt, maar de voorkeur heeft wel staal.
Thanks voor de info!
zodiac is erg leuk. De Seamaster in t groen ook
Ik zit nu een beetje in dezelfde fase.
Wel aan het kijken en het horloge potje aan het aanvullen iedere maand maar als ik dan weer eens iets zie denk ik, ga ik die dan ook dragen , is het toffer dan wat ik al heb
Ach ik zie het wel wat 2024 gaat brengen.
Haha lekker rustig toch? Jij dus nog steeds helemaal blij met de Pelagos 39? Het andere horloge is een Squale toch? Of heb je die inmiddels ook weer ingewisseld?