Jouw collectie op één foto deel IX

Lekkere set!!

1 like

Yes! Deze collectie blijft briljant!
Super cool!

1 like

Thx man! :raised_hands:

De bonaire zwier ik op leder omdat ik dat wat mis. De speedy vind ik te comfortabel op de stalen band om veel te wisselen, de santos intrigeert mij maar is voor de toekomst. Tenzij een witte chrono…

1 like

Zoiets :man_shrugging:t3:

Vindk wat groot :sweat_smile:

1 like

Wat lekker dit. Die 1655😍

1 like

Nog een update met de nieuwe beater/ klusser erbij.

26 likes

Heerlijke set! Ik vind de gouden Lord Matic ook erg gaaf. Heb ik ook gehad, maar ooit verkocht. Terwijl het zo’n leuk en betaalbaar ding was.

1 like

Ja, dat is een heerlijke quirky tool watch :smiling_face_with_three_hearts:

Ja, die is erg mooi. Kado gehad van m’n broertje. Was te klein voor zijn pols. Ik ben er heel blij mee. Die kast is te gek.

1 like

Ja, eindelijk is de Nomos er gekomen :grinning:

Hopelijk net als bij jou een blijver, voor dit geld is er niet meer kwaliteit te koop denk ik. Origineel design, mooie kast en ook nog eens in-house uurwerk :heart_eyes::star_struck:

4 likes

Die van mij is naar @herman78 gegaan :see_no_evil:

Maar zeker niet omdat ik er niet blij mee was, maar vooral omdat ik al teveel horloges heb en Herman er echt naar op zoek was. Het is inderdaad een heerlijk pakket, veel beter vind je niet. En ze dragen heel comfortabel :blush:

Jij een verzameling zonder Nomos? Schandalig! :laughing:

Snel weer eentje oppikken!

1 like

Ik ben er nog steeds heel blij mee en je houdt ook nog genoeg moois over volgens mij :heart_eyes:

Welke draag je nu zelf het meest eigenlijk? De BB54?

1 like

Ik heb nog altijd mijn Tangente en die gaat nergens naartoe! :blush:

Heel fijn te horen! Met de kerstdagen draag ik wat nettere horloges, maar de BB54 zal de komende tijd de favoriet zijn inderdaad :+1:

2 likes

Uit de losse pols, de eindstand van 2023 :sweat_smile:

44 likes

Volgens mij bestonden deze modellen toen allemaal nog niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

oké de oer-Gshock wel natuurlijk

2 likes

Mijn eindstand is hetzelfde als vorig jaar en daar ben ik heeeel blij mee :sweat_smile:

de vintage afdeling:

alleen een paar horloges zijn gerepareerd/nagekeken, verder geen gekke dingen

en de totale collectie:

78 likes

Ik denk dat je voor staal en Rolex een lichte voorkeur hebt? Hele fraaie collectie :ok_hand:

3 likes

(kerstdagen) collectie voor dit jaar :christmas_tree:

44 likes