Jouw collectie op één foto deel IX

Ja, voor als ik moet bellen met Singapore, dan weet ik een beetje wat m’n belwindow is, bij de explorer II had on de gmt hand op Singapore tijd, nu draai ik de bezel

Ja is ook niks mis met de speedy maar is gewoon niet voor mij

1 like

Ah die linksboven, alhoewel met overbodige wijzer en dito vergrootglas :grin: toch wel 1 van de toprolexen. Ik zie die zeilboot al voorbijkomen.

1 like

Op de valreep van 2023 is de nieuwe Legend Diver erbij gekomen en ben ik eigenlijk heel tevreden met de collectie :slight_smile:

Onderste 2 zouden eruit kunnen maar de Meistersinger is een cadeau en de Casio van 8 tientjes is handig op bepaalde momenten dus die houden we toch maar.

Geen wensen momenteel, we zien wel wat 2024 brengt! :sunglasses:

50 likes

Even de ‘kern’ doos wat omgegooid. Ik heb 1 slot opengehouden voor een Underway NA :hugs: :zipper_mouth_face: welke het rijtje van ‘nette jongens’ komt complementeren. Wat zou het zijn :heart_eyes:

Verder nu niet meer in de doos want al verkocht of mischien naar het blauw:

-Omega Speedmaster hesalite 1861
-Omega Seamaster 007 commanders watch
-Tudor chrono heritage monte carlo
-Bell & ross speedbird
-Damasko DS30 Blue

41 likes

Oh nice!!! Gefeliciteerd!

Bonte verzameling!! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de toffe aanwinst Sander

2 likes

Complimenten voor de diversiteit :+1:t2:

1 like

Mijn ‘kleine’ collectie is heel divers. Vintage, modern en plastic fantastic, het maakt allemaal niet uit… Het schiet bij mij alle kanten op, als ik het maar mooi vind. Ben benieuwd wat 2024 gaat brengen!

• Rolex GMT-Master 1675 ‘Gilt’ uit 1966
  • Rolex Yacht-Master uit 2023
  • MoonSwatch uit 2023
  • Swatch x Blancpain uit 2023 (vakantie watch)

34 likes

Markeerpunt einde 2023

33 likes

Kleurrijk, kwalitatief hoogwaardig en ook lekker out of the box doosje. Niets mis mee!

1 like

Hoogwaardig, degelijk, maar wel een beetje braaf.

1 like

Brillianten collectie!

Blijf dit heel gaaf vinden. :ok_hand:

1 like

Hele mooie set @Sanderrr. Geniet van de LLD als NA

1 like

Tof :ok_hand:

1 like

Van harte proficiat met je NA! hele mooie maat en je ziet heel mooi je lichte voorkeur voor blauw icm stoer ik je collectie. :grin:

Mooie sub en zenith overigens. :beer:

Heb je geen stalen band bij die longines?

1 like

Topset.

Als je onrust voelt dan de Cartier eruit. Die voegt niks toe. Gouden misschien terugkopen en aan je Ega geven.

1 like

Hele mooie collectie.
Als je in plaats van de Moonswatch een echte Speedmaster zou hebben, dan gaat je verzameling in mijn ogen van heel mooi naar fantastisch. Ga zo door!

1 like

Nee, heb de LLD op de Longines NATO gekocht. Zie veel positieve reviews over de nieuwe stalen band, maar ik vond de combinatie minder mooi, veel mooier op leer/stof/rubber! Ben sowieso geen stalen band man heb ik geleerd.

2 likes

Dit is zo’n mooie brede collectie van 1 merk met topvintage aangevuld met modern waarbij de underrated Milgauss mijn favoriet blijft. Top!

1 like