Even de ‘kern’ doos wat omgegooid. Ik heb 1 slot opengehouden voor een Underway NA welke het rijtje van ‘nette jongens’ komt complementeren. Wat zou het zijn
Mijn ‘kleine’ collectie is heel divers. Vintage, modern en plastic fantastic, het maakt allemaal niet uit… Het schiet bij mij alle kanten op, als ik het maar mooi vind. Ben benieuwd wat 2024 gaat brengen!
Hele mooie collectie.
Als je in plaats van de Moonswatch een echte Speedmaster zou hebben, dan gaat je verzameling in mijn ogen van heel mooi naar fantastisch. Ga zo door!
Nee, heb de LLD op de Longines NATO gekocht. Zie veel positieve reviews over de nieuwe stalen band, maar ik vond de combinatie minder mooi, veel mooier op leer/stof/rubber! Ben sowieso geen stalen band man heb ik geleerd.
Oehhhhh nee, heb er een gehad en vrij snel alweer verkocht, en geleerd dat ik de Speedmaster erg veilig en slaapverwekkend saai vind!
Deze blauwe is leuk voor erbij en door de kleur knalt het nog een beetje, maar als je >€6K stuk wil slaan op een chrono dan zijn er wat mij betreft veel leukere opties, waarvan de Zenith Chronomaster Original wat mij betreft de absolute winnaar is