Bonte set, heel mooi!
Die UG is een bijzonder stuk ook. Simpel maar toch speciaal in zijn details.
Heerlijke combinatie van modern tot vintage, van bold tot klassiek. I dig it!
Gaat hier om een 16750. Ja deze is geheel origineel uit het jaar 1983. Zo ver ik weet van dit model is het een tussenmodel geweest. Laatste model zonder de opliggende stalenmarkers, en een matte wijzerplaat. Maar wellicht zijn er mensen hier die iets meer kunnen vertellen over de referentie 16750 uit dat jaar.
Ik kan wel garanderen dat hij “echt” is.
Bedankt Jasper.
Echt een bjoetie. Ik sta er al even van verstelt dat we deze hier zo veel zien passeren. Maar hoe meer, hoe beter.
Mooie beschrijving Anthony, bedankt!
Lang niet gepost en mijn laatste horlogeaankoop dateerde alweer van ongeveer drie jaar geleden, tot ik deze week de schitterende vintage Yema Rallye van @Vintagelover kocht. De collectie is nu als volgt:
Oei oei oei wat een collectie!
Geweldige collectie!
Naast complimenten voor de fraaie collectie wil ik ook nog graag een bewonderend woordje uitspreken voor het botanische karakter van de foto’s. Dus bij dezen.
Ivm een update een nieuwe foto van de two-piece collectie. Het Ali klus horloge is vervangen door deze Citizen (klusser / beater)
De collectie is alsvolgt:
Toch moet ik bekennen, er heerst onrust.
Er staan 2 horloges op de shortlist.
Wat zouden jullie eerst toevoegen?
Ik ben echt een liefhebber van duikers dus ga voor de Omega.
Ook omdat er nog geen stoere duiker in je collectie is.
Bedankt Koen
Haha ik voel hem wel .
Maar voor nu toch een topcollectie! Heerlijk divers en kleurrijk .
Unieke collectie Vincent, allemaal bijzonder mooie stukken
Hallo Dan, had je niet beter een leuke Citizen met een andere dial kleur kunnen toevoegen voor de zomer?
Mooi. Gevarieerd en smaakvol. Overigens is de Yema een opvallende toevoeging
Bedankt Lunette, ik wacht uiteraard tot jij een heel mooi heuer exemplaar hebt kunnen scoren. Dan zal het wel kriebelen
Thanks Arjen