Dank! Niet alledaags inderdaad, denk ik (aan de andere kant wat is dat wel in een luxe collectie? ) maar veel zwart/wit inderdaad. Ik hou wel van rustig/saai maar de NA van de Club brengt zeker wat gewenst kleur er in
Mooi Jasper. Mooie merken, maar toch niks erg voor de hand liggend.
Whaaatttt waar is de rosegouden museum piece?
3e van links, bovenste rij.
Dat is het horloge dat ervoor in de plaats is gekomen
Zitten een paar pareltjes tussen. En ook de gekende modellen zijn dan weer een minder bekende variant daarvan.
Mooi!
Leuk, maar die andere… OMG mijns inziens was dat echt een mega underrated horloge . Heb je nog een foto? Zag de andere Museum piece wel in het blauw staan, maar degene die ik bedoel helaas niet…
Dit moet hem zijn. En inderdaad
Maar ook heel blij met zijn opvolger en gelukkig moet je soms kiezen
Dank je. Dat van die minder bekende varianten doe ik er niet om, maar ervaar ik als compliment
Ik heb lang mee zitten kijken naar alle gave collecties van mede forumleden die hier voorbij komen. Bij deze mijn eigen collectie. Vijf jaar geleden is de hobby gestart met de aanschaf van een Speedmaster bij een mede forum lid en sindsdien ben ik langzaam uit gaan breiden!
Langzaam maar wel doordacht zo te zien!
Mooie set hoor.
Super trio
Inderdaad mooi opgebouwde en doordachte collectie
Dat is er wel eentje hoor! Kan er eigenlijk geen afscheid van nemen, ook al lonkt er allerlei moois
Niiiiice, ga dan je username aanpassen naar Rolexpalooza?
6digitpalooza
Super trip dit!
Alleen wat zit er om de pols bij vakanties en het zwembad? Dat zou een mooie nummer 4 zijn