En die Tudor is natuurlijk ook wel een super, mega, geweldig horologietje he
Mijn collectie - op volgorde van aanschaf.
Op de wishlist: Speedmaster Grey Side of the Moon; Zenith CMS; DJ41 blauw; JLC Deep Sea
Wens voor wat blauws en iets met een witte/zilveren plaat. Liever sportief dan dressy. En twijfel om de Aquaracer en SMP300 weg te doen nu ik de SD43 heb.
Suggesties altijd welkom en strepen mag
Hehe
Mooie collectie heb je! En de wish list is zeker goed.
16520 wel eerste gen kopen bij voorkeur zwart en geen pcl op de band.
Ook een fijne set en wishlist!
Dat moet er altijd een uit 1994 worden…
Ik ben blijkbaar een typetje dat een birth-watch wil 🫣
Denk eerder. Anders hebben ze al pcl
Omruilen voor een nieuw model in blauw zou best optie kunnen zijn, nog niet eens over nagedacht. Dat speelde al wel door mijn hoofd voor de SMP300, maar die trekt me toch niet echt op een of andere manier.
Dát is zeker de topper waar ik op doel
Een gebruikte (blauwe) TAG Heuer Aquaracer is heel veel value for money
De nieuwere modellen zijn zeker ook prima.
De Doxa eruit. Die IWC zou wel mooi staan naast de rest
JLC Deep Sea en een BB58 Navy blue
Bijzondere stukken. Zeker geen doorsnee
Zeker mooi! Nog nooit in real life vast gehad. Maar eens op het pas lijstje zetten.
@APMV Blauwe BB58 vind ik heel mooi en value for money. Maar ik vind hem te klein voor mij.
Toffe set
Yes🤩
Nee, niet iedere Rolex (zelfs niet iedere nieuwe) is proleterig, die twee wel.
Om nog maar te zwijgen over dat ik het niet zou aandurven met één van deze twee om se pols even met de kids op zaterdagochtend op een Amsterdams terras even koffie te drinken, laat staan na een gezellige avond in de binnenstad terug naar huis te lopen in welke Randstedelijke stad plus Eindhoven dan ook.
Kortom…. Hop deze twee eruit!
Mijn lieve hemel….
Ik heb daar geen last van. De terrassen waar ik zit met de kinderen heb ik het goedkoopste horloge en naar huis lopen doe ik sowiso niet na een avond doorhalen
Maar goed. Het zou een goede reden zijn om ze te verkopen.
NB proleterig of niet, gelukkig draag ik ze niet, veel te opvallend! Ze liggen gewoon in de kluis. Te verstoffen, wachtend op de dag dat ze niet meer proleterig zijn
Interesse in gehad en ook wezen passen, maar een Pelagos is echt niet mij horloge. Ik vind hem nog steeds super gaaf, maar mis gewicht en gevoel.