Dit is een leuke set zeg. En ook horloges die je niet vaak ziet. Leuk!
Coole set👌🏻
ruimte voor 3: 1 voor in de doos, 1 om je linker en 1 om je rechter pols
Hele mooie set!!
Heel nice! Zeker herkenbaar
Goede zet dus en een mooie set
Je kom ook voor 4 gaan…
Gave Omega man
Da’s een best setje
Nog steeds behoorlijk tevreden zo. De Breitling is echt een topaanschaf, die draag ik zeker 4 dagen in de week, afgewisseld met de Nomos wanneer ik wat netter gekleed ben. De Wolbrook als beater, en opa’s Roamer op speciale dagen. De rest ligt eigenlijk vooral te zorgen dat er geen lege kussentjes in de kist zijn.
Ondanks dat ik tot nu toe weinig met stalen banden heb zou ik op termijn nog wel een keer een sportief casual horloge (geen vlieger/duiker) op staal willen toevoegen. Ideeën voor pak 'm beet 500-1500 euro?
Eigenlijk deze natuurlijk, maar ja. 5k ga ik er niet aan uitgeven voorlopig.
Mooi bandje op die Breitling. Waar heb je die vandaan? Zo’n Navitimer jeukt hier soms ook wel enorm…
Leuk hoe smaken kunnen verschillen. Voor mij alleen staal, en geen (overdreven) nette horloges. Ik vind ze wel mooi en er zijn ook genoeg modellen die ik aan wil schaffen. Ik heb zelfs de omgeving ervoor (kantoren met nette kleding), maar in de praktijk draag ik ze gewoon niet.
Staal en in de prijsrange +/- €1.500? De nieuwe Longines Conquest of Spirit 37mm? Beide iets boven budget, maar met een beetje geduld/speuren kun je ze wel voor €1.700 - 1.900 krijgen.
Thanks. Dit is het model Paris van Fluco.
Geen gek idee!
Die Wolbrook ziet er heel tof uit! Hoe is de afwerking van dichtbij?
Goede vraag. Ik moet zeggen dat ik dit niet zo goed kan vergelijken, want ik heb geen andere horloges (gehad) in deze prijsklasse. Voor mijn gevoel komt het wel overeen met wat je zou verwachten: hij is mooier dan de Seiko 5, en minder mooi dan de Alpina.
Over de kast en (weliswaar wat stroef draaiende) bezel heb ik echt weinig te zeuren. Die zien er gewoon goed uit. Mijn voornaamste puntje van kritiek qua afwerking is dat je onder scherp licht (ook met het blote oog) kunt zien dat de zijkanten van de wijzers niet zo strak zijn. Maar ach.
All in op de Cherry King Seiko!
Wat zou dat een goede toevoeging zijn op jouw collectie. Er staat/stond er 1 in het blauw 🫣
Ik weet het! Eerst het hobbypotje weer wat aanvullen. En dit idee nog even laten marineren.
Mooie set! Herken het wel hoor
Wow, ziet er up close allemaal wel strak uit hoor! Ik ga eens even op de site kijken of er nog wat moois te vinden is