Ja
Jij lijkt me wel een gewoonte-dier, niet?
Persoonlijke favoriet de creme GS (ervaring mee), en de geelgouden Zenith met zwarte plaat ook wel spannend.
Maar, wellicht leuk, kom uit de comfort zone
Hahaha niet goed gekeken. Rip off. Vond het al bijzonder dat iemand deze had.
Ik zou hem gelijk in het kampvuur gooien @DR.EVIL
Thanks!
Nieuw model inderdaad. Vandaag voor het eerst uitgeleverd
Wow, we gaan de olifant in de kamer maar niet benoemen zeker? overlap prachtige collectie, nog iets te wensen? Als duiker zie ik een aquastar deepstar 2 er wel bij passen. Stijlvol en niet al te duur, dan gaat ie sneller gebruikt worden waar ie voor bedoeld is.
Mooie set Sebastiaan. Ben zelf niet heel hard mee met de integrated rage, maar de NA heeft zeker een plaatsje bij jouw collectie.
Die zalm dail Airking vind ik echt heel gaaf!!
Dankje Vincent!
Voor mij ook een eerste keer. Wel zeer gelimiteerd natuurlijk met strapopties, maar het bevalt me prima.
Heel mooie eindset geworden, de tweede Speedy is ook een topper. Red je het wel zonder een duiker?
Ik denk het wel. De Rolex mag ook nat worden.
Bedankt. Iets om over na te denken.
Mooie set! Waar heb je deze watch roll vandaan? Ben ook op zoek naar zoiets.
Ik heb een mobiele telefoon. Dus mijn hele hobby is vol overlap. Het is allemaal een kwestie van gradaties en voorkeuren. En zoals iedereen ben ik iemand die liefst zijn eigen voorkeuren volgt.
De suggestie van de Deepstar II lijkt inderdaad niet verkeerd.
Dankjewel! Zijn ook beide wel echt blijvertjes
Zat ook sterk te twijfelen om m op deze foto te zetten. Je krijgt trouwens wel echt waar voor je geld… sluiting is bijvoorbeeld bijna beter dan de Doxa sluiting Gelukkig staat de Doxa ook goed op een MN band
Dankjewel! Watchroll is van Mirage. Hebben mooie leren watchrolls, ben er zeer tevreden mee
Met dat bandje is t meer de uitstraling van een wollen-broek
Geinig spul