Jouw collectie op één foto deel IX

Prachtig man :+1: veel variatie.

1 like

Zitten veel beauties en een paar beasts tussen, maar overall een prachtige collectie!

Van mij hoeft er niets weg, maar onder dwang kan ik je wel een beetje op weg helpen:

2 likes

Machtig dit, zowel de 116520 als de VC zijn toch wel echt grail stuff :sunglasses:

1 like

Ik zou dit doen. De geel omrande heuer of de Breitling navi houden… en 1 van de 3 Breitlings.

3 likes

Heerlijke set zeg. Bijzondere horloges tussen zoals de VC.

1 like

Wat een set man! Goede smaak :ok_hand:

1 like

Hoezo wordt die Ploprof door iedereen weggekruist :scream: Schitterend ding man.

Ook de Daytona, Alpine Eagle, Autavia en OP vind ik erg fraai.

12 likes

Omdat ze die dan zelf kunnen oppikken met de kop eraf. :shushing_face: :pray:

4 likes

Zo, mooie set zeg! Ik kwam vrij snel tot 6, maar die laatste 2 weg strepen was lastig. Ik mis overigens een Zenith in deze collectie :wink:

Grappig, ik heb inmiddels 4 Zeniths gehad maar niet een is blijven hangen. Het is gewoon geen merk voor mij…

20 likes

Ik denk dat die Historiques wel weg mag naar een mede-forumlid 🥹 :yum:

2 likes

Als ik er 8 moest wegstrepen:

3 likes

Helaas, de VC en Ploprof zijn echte blijvers. Als ik echt zou moeten kiezen zou het dit worden…met oranje als twijfel gevallen. Breitling heeft zo’n fijne prijs kwaliteit verhouding…

Recent zijn al mijn advertenties zonder pardon gedelete omdat ik blijkbaar meer dan zes in de aanbieding had. Ik heb dus niet heel veel zin meer om alles via HF aan te bieden. Jullie weten me te vinden.

12 likes

Er mist een fraaie GS. Ruilen voor iets wat eruit mag? Scheelt weer een advertentie :smiley:

Ha nee helaas ik ga inkrimpen en niet ruilen, mijn enige GS is al weg…GS, Tudor, Zenith, Seiko…dat is het gewoon niet voor mij blijkbaar…

1 like

Nog niet eerder mijn horloges zo gepost, maar met 6 stuks (de G-Shock full metal square als beater niet meegenomen) inmiddels wel sprake van een collectie :grin:

70 likes

Zo, dat is een indrukwekkende collectie! :+1:

1 like

Pff wat een collectie! Geniet ervan! Wat je meest gedragen horloge?

1 like

Ook heel speciaal, echt genieten dit :ok_hand:t3:

1 like

Die Bulgari is meesterlijk! Is dit een 38 mm? Erg leuk ensemble zo :ok_hand:

1 like