Haha, heel leuk om te zien wat jullie ermee zouden doen. Altijd goed voor frisse ideeën.
Ik heb met mezelf afgesproken er een circulaire economie op na te houden dus werk mezelf langzaam omhoog naar wellicht een mooie blauwe Tudor black bay.
Haha, heel leuk om te zien wat jullie ermee zouden doen. Altijd goed voor frisse ideeën.
Ik heb met mezelf afgesproken er een circulaire economie op na te houden dus werk mezelf langzaam omhoog naar wellicht een mooie blauwe Tudor black bay.
Wat een gevarieerde collectie
Je blijft ons positief verrassen
Gave seamaster welke referentie is dit?
Eén is een 168.0061 en de ander een 2531.80.
Zo ik ben even klaar dit jaar…sterker nog , ik moet nodig inkrimpen. Ik denk dat van deze set ongeveer 8 weg kunnen, ik ben er nog niet uit welke…🫣
Prachtig man veel variatie.
Zitten veel beauties en een paar beasts tussen, maar overall een prachtige collectie!
Van mij hoeft er niets weg, maar onder dwang kan ik je wel een beetje op weg helpen:
Machtig dit, zowel de 116520 als de VC zijn toch wel echt grail stuff
Heerlijke set zeg. Bijzondere horloges tussen zoals de VC.
Wat een set man! Goede smaak
Hoezo wordt die Ploprof door iedereen weggekruist Schitterend ding man.
Ook de Daytona, Alpine Eagle, Autavia en OP vind ik erg fraai.
Omdat ze die dan zelf kunnen oppikken met de kop eraf.
Zo, mooie set zeg! Ik kwam vrij snel tot 6, maar die laatste 2 weg strepen was lastig. Ik mis overigens een Zenith in deze collectie
Grappig, ik heb inmiddels 4 Zeniths gehad maar niet een is blijven hangen. Het is gewoon geen merk voor mij…
Ik denk dat die Historiques wel weg mag naar een mede-forumlid 🥹
Helaas, de VC en Ploprof zijn echte blijvers. Als ik echt zou moeten kiezen zou het dit worden…met oranje als twijfel gevallen. Breitling heeft zo’n fijne prijs kwaliteit verhouding…
Recent zijn al mijn advertenties zonder pardon gedelete omdat ik blijkbaar meer dan zes in de aanbieding had. Ik heb dus niet heel veel zin meer om alles via HF aan te bieden. Jullie weten me te vinden.