Jouw collectie op één foto deel IX

Helemaal top zo!

1 like

Schitterend viertal vooral die Iwc :heart_eyes:

1 like

Vakantie beater die niet gepland was erbij gekomen (zwarte Citizen)

Dus dan maar weer een update

50 likes

Proost kerel :beers:

4 likes

:crazy_face:

1 like

Het blijft een van de fraaiere collecties hier, ik mis alleen wat rood :wink:

1 like

Dank je, denk ik. :sweat_smile:

Je reply was op @tompj zijn post.
Zeer mooie collectie, maar geen IWC :wink:

3 likes

Ja, dat is wel een mooie optie. Je hebt dan alleen geen chrono meer, maar dat zou ik er wel voor over hebben.

Persoonlijk zou ik de santos dan nog switchen naar een “gewone”. Maar ik ga ervan uit dat jij wel een liefhebber van de blauwe bezel bent :wink:

12 likes

Die zijn leuk, maar niet echt een must voor mij.

Is de voornaamste reden dat ik deze heb gekocht. Ik zou gek worden van die micro krasjes op de gewone met zijn boterkoek bezel. Daarnaast is de combinatie met de dial geweldig.

Mooie SD :grinning:

2 likes

Die cyclops en rode lettertjes maken hem compleet. Echt een lekkere dikke Rolex :ok_hand:t2: Er had misschien wel even een lappie overheen gemogen, maar als je achter het stuur zit snap ik ook dat elke seconde telt :grimacing:

1 like

Ik stond stil. Er schijnt een groep kinderen actief te zijn die tot in de late uurtjes over N- en snelwegen lopen. Om fotograferende horlogeliefhebbers lik op stuk te geven. Ik kijk wel uit.

1 like

Wel goed dat ze zich zo inzetten voor bewustwording, maar inderdaad, ik heb er ook liever geen op de motorkap.

1 like

26 likes

Lekkere det zo!

1 like

Man man, wat een horloges :ok_hand:

1 like

Dank je Marco🙂
Dit keer (ook precies 2 maanden) maar 1 wissel.
Omega SMP300m out voor Grand Seiko SpringDrive Diver

Deze horloges zijn redelijk flipperproof, ik wil alleen de Polaris nog vervangen door

15 likes

Twee eruit, twee erin:

44 likes

Die polaris is echt een heel tof horloge. Helaas heb ik besloten geen horloges meer te kopen, al heb ik de ( jouwe ) jlc vaak overwogen.

3 likes

Die Seamaster is werkelijk :ok_hand:

1 like

Soms een heel.wijs besluit😀
Genoeg is genoeg maar meer is niet altijd meer
Maar de Polaris blijft inderdaad wel heel lekker🙂