Helemaal top zo!
Schitterend viertal vooral die Iwc
Proost kerel
Het blijft een van de fraaiere collecties hier, ik mis alleen wat rood
Ja, dat is wel een mooie optie. Je hebt dan alleen geen chrono meer, maar dat zou ik er wel voor over hebben.
Persoonlijk zou ik de santos dan nog switchen naar een “gewone”. Maar ik ga ervan uit dat jij wel een liefhebber van de blauwe bezel bent
Die zijn leuk, maar niet echt een must voor mij.
Is de voornaamste reden dat ik deze heb gekocht. Ik zou gek worden van die micro krasjes op de gewone met zijn boterkoek bezel. Daarnaast is de combinatie met de dial geweldig.
Mooie SD
Die cyclops en rode lettertjes maken hem compleet. Echt een lekkere dikke Rolex Er had misschien wel even een lappie overheen gemogen, maar als je achter het stuur zit snap ik ook dat elke seconde telt
Ik stond stil. Er schijnt een groep kinderen actief te zijn die tot in de late uurtjes over N- en snelwegen lopen. Om fotograferende horlogeliefhebbers lik op stuk te geven. Ik kijk wel uit.
Wel goed dat ze zich zo inzetten voor bewustwording, maar inderdaad, ik heb er ook liever geen op de motorkap.
Lekkere det zo!
Man man, wat een horloges
Dank je Marco🙂
Dit keer (ook precies 2 maanden) maar 1 wissel.
Omega SMP300m out voor Grand Seiko SpringDrive Diver
Deze horloges zijn redelijk flipperproof, ik wil alleen de Polaris nog vervangen door
Die polaris is echt een heel tof horloge. Helaas heb ik besloten geen horloges meer te kopen, al heb ik de ( jouwe ) jlc vaak overwogen.
Die Seamaster is werkelijk
Soms een heel.wijs besluit😀
Genoeg is genoeg maar meer is niet altijd meer
Maar de Polaris blijft inderdaad wel heel lekker🙂