Die Autavia is heerlijk!
I like the Squale, too!
Mooi gevarieerd. De Autavia springt er ook lekker uit
Waarom de groene GS niet toevoegen, de Aquaracer weg en de smp omruilen voor de blauwe variant? Of kijk naar de SBGA413 Grand Seiko zilveren plaat en prachtig
Leuk die 2 BB!
Zie je zelden zo samen in een collectie.
Ik ga binnenkort weer wat opties passen bij de AD.
Denk nu meer aan combi van 2 horloges die ik dagelijks draag (Sea-Dweller en Zenith/Datejust/Speedmaster Dark Side) + een extra die altijd kan (lees: minder duur is).
De kans is wel aanzienlijk dat de SMP300 en TH beiden moeten wijken.
Overwoog laatst nog een Harrods toe te voegen, maar dat wordt misschien toch een beetje to much haha
Volgens mij heb je met
al
en zeker met de laatste een die
En dan heb je ook nog een vrolijke, zomerse duiker, in de vorm van die Breitling. Ik zeg: niks meer aan doen!
De Planet Ocean is alweer verkocht?
Heerlijk horloge om (zorgeloos) te dragen. Draag de mijne echt veel. Weekend en werk.
Even wat foto’s van je bekeken. Erg gaaf idd.
Heb er twee weken terug paar gepast en krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Was echt wow momentje voor me, ik werd er instant hebberig van. De kast is ook zo ontzettend gaaf. Vond de Grey toen het gaafste voor mij btw. Kon me nog net inhouden om hem niet direct af te rekenen Voelde qua maat ook echt heerlijk om mijn pols.
Hieronder de Grey side op crappy foto Maar ben nog niet helemaal uit de uitvoering.
Ook erg gaaf. Wel moeilijker met banden wisselen denk ik. En de zwarte is iets veelzijdiger vind ik zelf.
Maar allebei top.
Hoe bevalt de Citizen Worldtimer eigenlijk? Deze spreekt mij zeer aan, maar ik ben geloof ik niet de enige
Toch wel een knaller hoor! Die gaat niet zomaar weg schat ik in
Jammer
Je weet wie het zegt, hè?! Volgende week is alles er uit en heeft hij al twee keer z’n complete collectie vervangen
Die heb ik geruild voor de speedmaster idd. Hij droeg me op staal toch te zwaar. Ik kreeg niet het gevoel wat ik 17 jaar geleden had bij de po.
Terwijl ik het typte voelde ik me al een scammer
Dat was een flitsscheiding inderdaad.