Da’s een understatement, ik zie naast je flighty überhaupt niet wat het is, de meest linker kan ik ook niet echt ontwaren, en de bovenste rij is danig uit focus.
Je moet wel bijna een gamer of IT mens zijn, met zo’n toetsenbord, dus ik verbaas me over de foto. Dat gezegd: Mooi setje kleuren, van turquoise naar blauw naar zwart naar all-lume.
Het is nog niet zo fleurig als die van @Leon280. Dat dan weer niet.
Als ik er twee uit zou mogen kiezen zijn het die van linksboven en die van linksonder. Die Teutonia ziet er ook heel goed uit maar beetje afhankelijk van de maat. Seiko . Ze heeft ook wel iets met Romeinse cijfers me dunkt!
Nou nou. De foto is slecht, naar je kan gewoon zoomen heh. Kan ze allemaal prima zien dan!
Leuke collectie @Grollebol
Hee, jij bent er ook niet vies van als dat je keuzes zijn. Maar inderdaad, Romeinse cijfers en zo simpel mogelijke indices. Dat zijn de opties.
Het zouden de eerste Romeinse cijfers zijn! Een beetje variëteit is goed voor mij. Maar Cartier komt er bij mij voorlopig niet in. Ik heb een klein lijstje van wat ik ooit nog zou willen maar is langetermijn denken, want alles in mijn horlogekist is blijvend nu. Het kleine lijstje: De tag h Carrera in 36 mm. De bb54, een kleine Breitling (nog geen idee wat), een Nomos club campus maar dan wel 36 mm en automaat. Vermoedelijk brengt Tudor nog een 36 mm Ranger uit en dan die ook. Voorlopig ben ik nu wel even voldaan met wat dit jaar is bijgekomen. De longines die ik vorig jaar eigenlijk al kocht, een Smiths, cwc, de Rado en een Stowa onderweg. Tenzij er plots nog iets uit onweerstaanbare drang komt, denk ik dat 2023 er op zit.
Unieke collectie! Wat kun je ons vertellen over de rechthoekige Omega?
Dat is een omega t17. Een grotere variant (20mm brede band aanzet). In 2008 via horlogemaker Pikotech de wijzerplaat op laten maken door Causemann. Dus geen verzamelwaarde maar wel emotionele, want het is mijn trouwhorloge.
Oeh, die gele OP. Leuk!
Ik vind de Planet Ocean zo mooi
Die groene perpetual blijft prachtig.
Jammer dat die niet in 36mm verkrijgbaar is.
@Ronald, wat is het werkelijke verschil tussen die olive en die nieuwe OP in mm?
Volgens mij ontlopen die elkaar niet zoveel, toch?
Mooi, mooi, mooi en de pistache Premier helemaal😎
Tissot bijna altijd goed voor het ontwerp
Snap eigenlijk niet zo goed waarom jij je Omega Seamaster Diver 300m heb ingeruild op een BB54…Vind persoonlijk de Omega veel mooier maar goed het is jou feestje
Wat komt er voor terug ipv de BB54?
Die Seamaster 300 is wel erg lekker… wat een knappert! Geniet van je collectie
Nog een nieuwe e-bike eerst de 54 eruit natuurlijk en zo niet dan niet
Die zag ik niet aankomen, dacht een ander horloge