Jouw collectie op één foto deel IX

€1500-1800 denk ik. Dus niet genoeg voor een. BB54.
Maar BB54 stond nog nooit in het vizier.

2 likes

Heel mooi, wat aan het inlezen. Wel heel dik (15,9mm).

Nu een ‘all chrono’ verzameling had ik nog niet over nagedacht.

1 like

Hier ook een kleine update… Daytona in!

Maar poeh wat een onrust de laatste weken :face_with_raised_eyebrow:

• Zenith staat te koop (on hold) maar het is wel net degene die er wat uitsteekt dus toch wel nice…
  • Dan die Pepsi op jubilee die al heeel lang lonkt… Explorer + Sub weg en die Pepsi halen?
  • ST wordt amper gedragen maar krijg het niet over mijn hart om hem weg te doen.

Vermoeiend allemaal :sweat_smile:

78 likes

Een GS quartz moet rond die prijs, of op z’n Horlogeforums net erboven, lukken.

Verder komen in mij op Nomos diverse modellen, Seiko Sarx, Oris diver 65, waarvan je voor 1.800 mogelijk net geen twee modellen met de kop eraf kunt kopen.

3 likes

Wauw wat een heerlijke collectie! :star_struck:

1 like

Extra regel, geen batterijen :grin:

Nomos kriebelt idd ook wel. Anderzijds is die blauwe Junghans even leuk denk ik. Prachtig ding dat :smiling_face_with_three_hearts:

Maar de 3 duikers indikken voor 1 is mss ook wel wat.

1 like

Ik zou één van deze twee altijd in de collectie houden.

5 likes

Ah, dan was ik even in de war. King Seiko is ook vet als toevoeging voor wat je hebt. Zon mooie zoals @FRANS3 heeft.

2 likes

Het probleem van de Pepsi ruildeal is dat de Explorer en Sub echte daily wearers zijn en de Pepsi toch een stuk meer blingy is (helemaal met Jubilee, maar natuurlijk ook met Oyster PCL). Maar je kan ook je ST op de nieuwe bracelet doen en die als vervanger van de Explorer en Sub zien :slight_smile:

2 likes

Hopla! :upside_down_face:

23 likes

Perfectie zo! Nu de Pepsi en je bent weer even klaar tot de volgende onrustige fase :laughing:

Ooit wil ik die ST op bracelet! Echt een mooie release was dat.

2 likes

mooi man,niet wegdoen is zonde

1 like

Is het niet handiger en sneller gewoon te vragen wat ik nog in de collectie heb en of dat te koop is?:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

:rofl:

Neenee, deze keer denk ik budget neutraal. Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik overtuigd ben: enkel de Certina en misschien de SKX eruit.

1 like

Dit vind ik nou echt een toffe unieke collectie. En die navitimer, 10/10! Welk formaat is dit?

Verder misschien iets met veel kleur toevoegen?

1 like

De Navitimer is 41mm. Zoals het origineel.

Kleur, is ook een idee dat speelt!

2 likes

Je hebt toch iets van een duiker nodig. Voor het budget dat je noemt een Squale kopen. Een sub 39 vintage gmt wellicht :thinking:

5 likes

Want? hij is duiker van beroep? :thinking: :wink:

1 like

Heerlijk!!

1 like

Wilde het net zeggen. Die is echt top :ok_hand:t2:

1 like