Ik zag vandaag een foto van je fxd een tijdje terug. Weet je nog welke nato je daar op droeg? (Was een blauwe)
Ja zeker. Was een van CNS. Volgens mij een donkerblauwe premium. Hier heb ik dan de flap van afgeknipt en dichtgebrand. Gebruikte ze als single pass nato.
Lekkere collectie
Merci
Dus je post een enorme kutfoto (slecht belicht, etc), en het is je hele verzameling eigenlijk niet, maar toch 26 likes. Ik moest erg lachen. Ik wacht nog even op de foto die up to date is.
Mooie gevarieerde verzameling!
Serieus, die GS is prachtig, en ik dacht eerst even dat je er een Chronomaster naast had gelegd. Dit is wel één van de cleanere radiografisch gesynchroniseerde Citizens die ik ooit heb gezien.
Waarom moet ik er over nadenken als jij het al zegt?
Gewoon de deur uit doen zonder iets anders terug te kopen en dan kijken of je ooit ergens tegenaan loopt wat je er bij zou willen hebben.
Baarlijke nonsens. Ga je toetsenbord spoelen.
Als ik geen Ahoi Atlantik had had je nu m’n aandacht. Het zou een goed excuus zijn om een kop koffie te doen.
Natuurlijk joh, als je alleen de MM200 nog draagt.
ja ach soms ben je een wat mindere fotograaf dan @Fate_Amenable_To_Change en toch wordt je niet direct afgezeken Dat is ook fijn.
Maar goed er komt een betere aan
Hee, jij begon er over in je tekst. Als je die foto zonder schrijven had geplaatst had ik een like gegeven en was ik over gegaan tot de orde van de dag. Maar… Ik ben ondertussen wel erg benieuwd naar hoe je verzameling er nu uit ziet. Andere merken, zegt ie.
ik klaag niet, maar ik houd onbewust het wel spannend merk ik.
weet je wat het is? Als ik nu een foto plaats is het volgende keer weer anders. Ik moet echt wat stukken kwijt ivm kopen huis.
4 oudjes - m’n Gallet Multichron 30 is op weg naar de horlogemaker en m’n Constellation 168.005 is nog onderweg uit Japan.
Dit is echt vintage op zijn best.
Ik moet ook nog eens een keer een mooie Polerouter opzoeken.
Submariner verpatst?
Hebt wel zowat kwartet vintage klassiekers
Polerouter, conquest en conny
Bedankt Wouter!
Grote aanrader. Ik vind dat er weinig vintage is met dit soort wrist presence.
Nee hoor de 124060 blijft nog een jaar of 50. De moderne horloges heb ik hier niet bijgezet.
Ja, ik vind vintage vooral qua dressers ongeëvenaard. Thanks
Mooi hoor. Die band op de UG is echt vet! Is dat de originele band?
Prachtig kwartet. Alle vier mooi, maar de Longines springt er positief uit op dit bandje
Prachtig. Er gaat niks boven een vintage dresser
Bedankt mannen.
Neen maar het komt wel zeer dicht in de buurt van iets wat er standaard op geleverd is. Heb dezelfde band ook met curved endlinks maar die sluiten niet mooi aan (draaien naar boven) en dan vind ik straight mooier staan.
Ja ik krijg best veel vragen over deze combo.
Eens