Past niet op 1 foto:
De Casio’s AE-1200 zijn voor de leuk, creatief mee bezig geweest maar blijven niet allemaal. De rest draag ik stuk voor stuk, al zijn er een paar waar ik misschien afscheid van ga nemen.
Past niet op 1 foto:
Daar mag je trots op zijn , mooie collectie.
Prachtige Seiko LM.
Heeft die facet geslepen glas?
Zozo dit is niet misselijk! Geniet ervan wat een mooie collectie. Wat is je favoriet?
Dankje, ben er ook erg tevreden mee.
Klopt, LM is met facet. Glaasje is wel vervangen voor een exemplaar met messing inner bezel, heb ook nog een origineel met stainless inner bezel.
De SQ is origineel maar wel wat dof van binnenuit, kijken of er nog een origineel glas voor gevonden kan worden. (Edit)
Daytona
Dankjewel
Een Casio Beuker voor als je in de tuin gaat snoeien
Eindelijk weer eens een update foto van mijn collectie. Gaat tegenwoordig wat lastiger, aangezien er altijd 2 horloges van hogere waarde bij de dnk liggen. Er is nogal wat veranderd sinds mijn laatste foto in maart. Er is vooral aardig wat toegevoegd.
Aquis er uit en een Casio g-shock, Hamilton khaki field mechanical en Cartier santos er in. Een stapje hoger, maar ook weer wat andere inzichten. Ik begin nu kleiner en platter toch wel te waarderen. Op dit moment best wel tevreden met mijn collectie. Toen ik net thuis kwam en zo alles in de doos zag, was ik zelfs een beetje onder de indruk. De eerste keer dat ik mijn huidige collectie zo bij elkaar zie. Op korte termijn zal er dus niets veranderen.
Toffe set!
Mooie set hoor! Geniet ervan
Mooie collectie
Congrats, Dan! Benieuwd hoe dat bevalt.
Meer heb je niet nodig. Explorer is top. Maar volhouden dit…. Neh op een gegeven moment wil je er toch 2 a 3 om wat te wisselen
Khaki field en 1 van de 2 gebroeders Hydroconquest gaan er uit, wat o wat ervoor terug? Oris 65? Doorsparen voor de Ranger? Andere suggesties?
Damasko lijkt mooi daartussen.
Een Longines Zulu Time in 39 of 42mm?