Jouw collectie op één foto deel V

Overzichtelijk zo :+1: en mooie set geworden met die Explorer 2 erbij!

1 like

Dankjewel! Ik ben er ook erg blij mee. Mis de IWC en de Omega Seamaster eigenlijk helemaal niet.

5 likes

Dit vraagt om een nieuw topic:
‘Show je collectie-colllage’

2 likes

Die is er al

Een collage van je collecties? Waar dan?

5 likes
1 like

Thanks! Hij is ook verkocht gisteren :sweat_smile: nu maar weer op zoek naar iets anders.

Heb hem wel met heel veel plezier gedragen en die Sparkle wijzerplaat is echt heel gaaf in het zonnetje

1 like

@Stifstaf Ja. Goed punt. En als 12 kan, waarom zou 15 dan niet kunnen. En als dan toch 15 wordt uitgegeven dan kan 17,5 ook wel enz.

Kunnen we eigenlijk ook gewoon gelijk een mooi horloge van van 29 kopen?

:see_no_evil:

2 likes

Leuke set!

Maar zou die oaks wel even naar een andere doos verplaatsen. Vind ze niet passen tussen het echte geweld. :sunglasses:

2 likes

Top set zo Ralph, mis je de iwc en de mooie seamaster niet?

Je had beter moeten weten.

1 like

Tja, what can i say? Die bedragen worden gegeven blijkbaar. Maar elk trekt daarin zn eigen grens, dat snap ik.

Ik kijk er anders tegenaan, zeker voor ene die ik echt wil. Maar ik heb ook wel n grens.

Ik koop een iwc van 10k die wanneer ik er de winkel mee buitenstap nog 6,5k waard is.

Dan had ik beter grijs een sub van 11,5 gekocht.

De herverkoopwaarde speelt dus ook een rol.

Ik zeg gewoon dat de listprijs v bepaalde rolexmodellen niks meer betekent gezien de onmogelijkheid er te bemachtigen

1 like

Dit klinkt erg high and mighty, maar je hebt een Daytona die wanneer je er de winkel mee buitenstapte al 15 rug premium gaf.

Dan valt de afschrijving van zo’n IWC nog te overzien. :joy:

3 likes

Wees gerust, de lijst is langer dan die ene iwc hoor. :see_no_evil:

1 like

Toch geen Grand Seiko?

2 likes

Nog niet. Zag n snowflake int blauwe. Doen?

Eerst n panerai denk ik. Dan hebben we dat ook gehad

1 like

Als je dan mijn Panerai koopt valt de afschrijving mee. Ofja geen denk ik :+1:t2: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Neuh.

Het gekke is, bij de Omega Seamaster krijg ik het meeste ‘gevoel’. Een horloge met karakter

2 likes

Dankjewel! :blush::+1:

Nee ik mis ze niet. Ben erg blij met deze.

Voor mij weer next level

4 likes