Jouw collectie op één foto deel V

Echt waanzinnig!!

1 like

Zo’n oranje SKX blijft ook tof he. :ok_hand: Mooie collectie verder ook! Die Explorer en BB58… :clap: :clap:

1 like

yup. klinkt voor de meesten gek wellicht, maar een explorer draag ik liever. de gmt lag meestal in de kist.

1 like

Gave collectie! Echte tool collectie :sunglasses::+1:

1 like

Current state of the collection

Casio G-Shock GA2100 gaat er binnenkort uit voor een vers exemplaar. Vind het diep zwarte en cleane juist mooi aan dit horloge en bij mij exemplaar is deze diep zwarte kleur minder geworden.

8 likes

Boeiend, zijn jouw horloges toch?! genietze van de expl II :+1:

3 likes

Fake Rolex alert!!!

Verder leuke diverse collectie. Maar nep is niet toegestaan.

2 likes

Foto 2 zou je idd beter verwijderen Ferry. Neppers zijn we tegen hier.

Ben wel fan van de laatste horloges die je aankocht. Met name de panerai en glycine.

1 like

Dan verwijderen de mods hem wel. Het is gewoon tegen de algemene regels.

Ik heb hier enkel de rolex weggewerkt. Mochten er nog andere fakes opstaan dan gooi ik de foto weer weg.

2 likes

Als je 99x door groen rijdt en 1x door rood krijg je ook gewoon een bekeuring als je gepakt wordt :wink:

2 likes

Ferry, je moet overigens niet alleen de foto ervan weggooien. :wink:

9 likes

Je kan een eigen bericht bewerken. Dan kan je de betreffende foto verwijderen.

Of: je verwijderd het bericht en plaatst opnieuw met alleen toegestane horloges :blush:

1 like

Verwijderen en bewerken.

Misschien werkt bewerken niet als ie verborgen is door de vlaggers

1 like

Je vindt het jammer dat mensen de forumregels respecteren?

2 likes

Bericht is inmiddels verwijderd lijkt het.

Dat replica’s hier niet zijn toegestaan heb je inmiddels wel door. Mensen kunnen hier nogal principieel zijn. Laat je niet gek maken :wink:

Verder heb je erg veel leuke horloges dus zie het als een valse start en doe lekker mee hier met al je echte horloges :+1:

1 like

Das nou ook weer niet nodig. Maar mensen wijzen je erop, jij zegt dat je het toch laat staan, dan wordt er gevlagd.

Dat je daar dan verontwaardigd over doet is een beetje apart :slightly_smiling_face:

1 like

Dat kan sowieso. Het komt hier wel eens vaker voor dat mensen dezelfde foto’s heel vaak blijven delen :wink:

8 likes

@ferry1959

Heb jij geen keuze stress? Ik heb er een stuk of 30 geteld :zipper_mouth_face:

2 likes

Ja hoor, dat mag allemaal.
Maar ik zou zeggen waarom lees je niet even de regeltjes dan kom je ook niet voor verrassingen te staan.

2 likes

Lache dit :beers::beers:

3 likes