Jouw collectie op één foto deel V

Gave UG!

Ik heb hetzelfde. Echt een leuk merk :smiley::+1:
En heel tof er nu 2 van te hebben als collectie.

Waar koop je nou een inhouse movement en deze afwerking voor dit geld? Bij Nomos misschien, maar dat is wel meer een “love it or hate it” merk met zijn lange lugs en bauhaus stijl.

Nog plaats voor 2 pieces in de box :slight_smile:

46 likes

Mooie verzameling!

:heart_eyes_cat:

1 like

Update met de Nomos club erbij. Ben hier wel echt heel blij mee zo. Weer ff rust en na de GTG kwam ik er ook nogmaals achter dat ik eigenlijk heel blij ben met wat ik heb. Is zo veel moois te zien maar dit is voor mij top nu.

De MB was geen succes en gaat weg dus die zit al in de doos te wachten op een nieuwe eigenaar en dus niet meer op de foto.

36 likes

Lekker kwartetje :ok_hand:t2:

1 like

Gave iwc :heart_eyes:

Mooie verzameling! Kan je zeker mee thuiskomen. Maareuh zeg eens eerlijk - staat er niks meer op je verlanglijstje…:laughing:?

Oké hierbij een update van mijn bescheiden collectie. Zoveel kleur dat de camera er moeite mee heeft. :wink:

De Baltic en SKX zijn hele fijne beaters. De Tudor DD voelt gewoon aan als een vintage DJ en is zo verfijnd/gedetailleerd. Dan de laatste, de Seamaster is één brok kwaliteit op alle fronten en een echte eye-catcher. Een horloge wat nooit saai is en een heel robuust uurwerk heeft achter de glazen case-back. :muscle:

En dan nu geduldig wachten op de bestelde Datejust 36mm fluted bezel op jubilee. :star_struck: :v: Daarna zou ik stiekem nóg wel een SMP300m willen hebben. Ongetwijfeld dat Omega volgend jaar nog wel met nieuwe varianten komt.

27 likes

25 likes

Lekkere collectie! :+1:t2:

1 like

Werkelijk een absolute topset. Petje af.

Ik zou het geen zootje noemen.:wink::star_struck:

1 like

Rotzooi! :grin:

2 likes

Heel eerlijk: op dit moment niets. Het klinkt wat ongeloofwaardig maar is echt zo. Voor dit jaar sowieso klaar :ok_hand::slightly_smiling_face:

Misschien nog een leuke vakantiebeater of een hele ouwe verrotte seiko op dat lege plekje ergens volgend jaar. Ik denk dat ik 2 blijvers heb met deze Tudors.

2 likes

Thanks man! Is echt een heerlijk horloge. Heerlijk strak en clean en een prachtige kleur blauw!

Ook nog steeds heel content mee. De Universal Geneve “Ferrovie dello Stato”. Gemaakt voor Italiaanse spoorwegmedewerkers. Zie hier. Prachtige enamel dial. Wel jammer dat de kast van deze niet echt top meer is (maar daar kan ik beter mee leven dan met een plaat die niet mooi meer is).

12 likes

Die Air King is ook wel echt gaaf en een hele leftfield Rolex. Goede keuze :ok_hand:

1 like

Ik had het gezien. Zijn er niet veel in zo goede staat. :ok_hand:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Jouw collectie op één foto deel V (Deel 3).