Poeh…… het zit echt diep allemaal of niet?
Niet bij mij hoor maar het is gewoon feitelijk waar. RLC heeft diverse topics aangemaakt over zijn dozen en watch rolls dus die zijn gewoon te vinden met even zoeken.
Man man man wat een gal in dit topic op de maandag morgen. Zwaar weekend gehad mensen?
Het is een Ferocase Poseidon. Weet niet of ze nog zo goed verkrijgbaar zijn als vroegah. De dichte zwarte variant met neplederen kussentjes wel op bijv. Amazon.
Deze laatst bij een vriend van me gezien. De buitenkant is mooi, maar was niet zo te spreken over het nepleer/plastic aanvoelende kussentjes.
Hoi Ralf,
Wat vervelend al die comments die jou ten deel vallen. Vast niet zoals je jouw HF dag had voorgesteld.
In plaats van de fout bij anderen te zoeken is het wellicht ook eens een goed idee om aan zelf reflectie te doen.
Waarom krijg ik deze reacties? Word ik er blij van of heb ik het liever anders?
En als je het dan liever anders ziet kun je eens kijken of je, door eens goed te kijken naar de wederkerende kern van de boodschap die je ontvangt, wat subtiele aanpassingen in je forumbestaan kunt doorvoeren. Ik heb het je eerder zien doen, dat gaat je vast nogmaals lukken!
Groetjes,
Ome Drebin
Zou er niet te zwaar aan tillen. Ik had het wellicht niet zo tactisch en wat recht voor z’n raap verwoord. But did not mean any harm.
Je bedoelt tactvol
Drie toppers!
Heerlijk trio! Zo’n gouden Day-Date blijft wel echt de bom.
Is dat niet iets voor jou een day-date? Zou goed passen tussen al dat staal lijkt me.
Ja heel gaaf maar dan zou het een laatste generatie moeten worden en die zijn 30-40k. Gaat hem niet worden voorlopig…
Laat je niet gek maken. Blijf je ding posten.
Ik (en de overige duizenden online volgers) genieten keer op keer.
Don’t know if honest or sarcasm ?
Waarom?
Ik hou van nieuw. Vind vintage een lastige. Niet zo’n fan van krasjes etc. En ik wil gewoon 100% zeker weten dat het horloge en het uurwerk tiptop in orde is en allemaal originele onderdelen heeft.
Je kan toch ook voor een (oudere) 6 digit gaan? 118238 o.i.d.
Zitten nog aanzienlijk onder het door jou genoemde bedrag.
Wij hebben een hoop overeenkomsten. Denk dat wij hele leuke baby’s kunnen krijgen.
Wat is je cupmaat?
Maatje 114060 en 226570.