Is idd wel groot maar komt ook door de hoek. Het geheel past goed bij elkaar.
De Panerai 574 en de Tudor BB58 blauw zijn vervangen door de JLC en Zenith Tipo CP-2.
6 chrono’s nu dus, toch wel mijn favoriete type.
Nb: u hoeft niet te “strepen” en een Daytona zoek ik niet .
Gaaf maar toch is de speedy mijn favoriet! Geniet ervan… oooo wacht zie Zenith… oooooo nee toch de speedy
Lekkere set.
Woah
De favoriet van m’n zoon. Die mag niet meer weg
Misschien heeft hij wel gelijk, die zoon van je.
Allemaal mooi trouwens.
Daytona’s zijn overrated joh
Al lijkt die zenith linksonder er wel veel op. Die JLC zie je niet veel. Heel gaaf! Hoe heet die?
De JLC Deep Sea Chrono (42mm met gave chrono on/off indicatie). Gaver dan een Daytona met die korrelige matzwarte wijzerplaat
Erg mooi! Vooral fan van de speedy dark side
Mooie set Remco. Iets chronisch dus
Gave collectie! Echt schitterende chronografen. Niet behoefte aan nog een duiker of iets waterproofs?
Heb nog een Dweller 116600, Explorer 1 39mm, een blauwe Milgauss en deze PO, dat is genoeg waterdicht:
Gaaf! Dan ben ik niks gezegd. Wat een collectie man. Niet te doen zo mooi
Die DSOTM vind ik zeer cool. Ik vermoed echter wel dat ie niet zou gaan op m’n 17cm pols.
Prachtige collectie van hele mooie chronos.
De huidige stand van zaken.
De sub bevalt goed, nu al meer complimenten op gehad dan op mn DD… dus dank daarvoor.
Toch begint Patek of AP ook wel in mn vizier te komen nu.
Een Patek 5110 ligt nu namelijk wel ruim binnen “budget”
Mijn polsen zijn ook 17cm. De DSOTM is echter maar 50mm lug to lug en 41,5mm op de bezel.
Ralph, die jlc is een duiker en de zentih tri colore en tipo is ook 100 m waterdicht
Ja dat is te groot vind ik. Ik mag niet groter gaan dan 47/48mm l2l want anders krijg ik sowieso spijt.