Jouw collectie op één foto deel V

Klopt, daarom staat ie inderdaad in het blauwe gedeelte. Miss uiteindelijk nog opvullen met een blauwe bb58.

4 likes

Dikke Mirage Watchroll jonguh!!!

1 like

De DJ heb ik even gemist!

Zo dat is een fijne set! Prachtig! :ok_hand::ok_hand:

Vergeet de @stefanketelaars niet! :+1:

2 likes

Spaar ze allemaal! :ok_hand: En een Stefelaars. Nice. Zonde dat je een spooklid bent met zo’n fijne collectie.

2 likes

Die had ik in eerste instantie al gezien. :+1:

Maar ik was zo naar al die dirty dozens aan het kijken dat het even duurde voordat ik spotte wat daar middenin lag. Wat voor mij de ultieme grail wel zo’n beetje is.

1 like

Je bent zelf een spooklid.
Maar wel eens trouwens.

1 like

Fijn om weer een DJ in je collectie te zien, zo is het echt een fantastisch mooie set! :ok_hand:t2:

1 like

Zullen we het hier niet over mijn lid hebben? PB send :hugs:

1 like

Te gek!

Ach ja. Spooklid. Ik vind het leuk om af en toe wat te lezen hier als liefhebber. Ik ben geen fan van typen, dus echt actief zal ik nooit worden ben ik bang. Ik vond het leuk om een keer weer wat te delen. Uiteraard de dirty dozens, maar ook veel Nederlandse horloges (gronefeld, Vd gang en ketelaars). Ook de nomos is de Amsterdam edition. Ik heb wat DD’s dubbel, omdat de prijs van de Grana door het dak ging toen ik er al 7 had. Opeens werd het kopen van de hele collectie een extreem goede deal.

15 likes

Daar ligt nog eens een verzameling :+1: heel gaaf. In de jacht is aardig wat tijd gaan zitten vermoed ik.

Mooi ook om te zien dat die fenomenale Gronefeld ook lekker gedragen wordt. Die leren band is wel aan wat liefde/ vervanging toe?

1 like

Ik zou wel een toelichting willen lezen op de onderste doos :sweat_smile: Op die Gronefeld na dan.

Wel tof!

1 like

Maakt mij niet uit hoor maar met een dergelijke collectie zou je fantastische bijdrages voor het forum kunnen leveren. Desnoods alleen foto’s :beers::ok_hand:

Holy sh#t :dizzy_face:

1 like

Superleuke collectie! :+1:

1 like

Mooi dingetje hoor :ok_hand:t2:

Thanks! :slightly_smiling_face:

1 like

40 likes