Jouw collectie op één foto deel V

Echt een supermooie verzameling. Merkvast met toch een bak variatie :ok_hand:

1 like

Je zou wel kunnen zeggen dat er een thema in je collectie zit.

Wat een prachtig Dirty Dozen geweld hierboven h jewel ik er maar 12 tel met de blauwe Nato
Zelf eindelijk ruimte kunnen maken voor de 4 Rolexen die nog aangekocht moeten worden

Ben wel 'n beetje onder de indruk van de laatste aankoop: SMP300

46 likes

Lekker, twee merken en daarvan een aantal toppers/classics, mooie verzameling!

Er is nog een RLC “Side-Collectie” Erik :wink:

Nu wel door voor de Defy Classic of de Stratos Rainbow
Andere gedachte is de Zeniths d’ruit voor nog wat Omega geweld
Deville, (Tokyo) Speedmaster, Globemaster
en zo blijven we bezig

1 like

Die moet dan ook even op een foto :slight_smile:

Heel mooi! De Zenith lijn spreekt me meer aan en dat zegt wat, als Omega fan zijnde :blush::+1:

Als je full Omega wil gaan, dan zou ik in jouw plaats zeker wat speciale stukken zoeken ipv alles van de reguliere collectie. Anders is’t zo inwisselbaar allemaal… Omega maakt gelukkig genoeg modellen om bezig te blijven :sweat_smile:

Hoe dan ook, prachtige collectie!

Dank je wel, Ja dit is alleen het Rolex gedeelte :innocent:

1 like

Geef eens wat voorbeelden?
Geen enkele behoefte aan de Limiteds bijvoorbeeld

1 like

Zie hieronder

Inmiddels dankzij de “rotary” wel overtuigd van een “Tank alike” horloge

Ben er nog niet uit of het dan Cartier moet zijn of gewoon bijvoorbeeld een Longines Dolce Vita zoals in het blauwe … Reverso ook prachtig overigens

18 likes

Dan zeker een Reverso zou ik zeggen, wil zelf ook nog een keer een JLC aan de collectie toevoegen!

Ben ook wel erg gecharmeerd van de Cartier Santos Dumont XL

Ik heb bijvoorbeeld even terug een eindje gezocht naar de 38mm Skyfall Aqua Terra. Die kwam standaard op een volledig geborstelde band, wat ik stukken mooier vind. Deze heeft geen opvallende 007 eigenschappen, maar was wel een beperkte oplage.

Of bijvoorbeeld @tompj zijn gouden Omega Racend Timer van de museum collectie vind ik ook een mooie vondst.

Er zijn zo ongetwijfeld tientallen modellen die uit productie zijn en de jacht wat uitdagender maken. Bij Zenith is er zo ook vanalles te verzamelen :blush:

Ik heb zelf niet het budget of de interesse om zo een collectie van 1 merk aan te leggen, maar als je zo de doos kan vullen heb je wel wat te vertellen over elk model. De basis heb je al liggen, dus alles wat erbij komt is voor de heb, daar kan je gerust wat naar speuren.

Ik zeg maar wat natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Thnx, de Museum collectie heeft inderdaad ook mijn aandacht

1 like

Fantastisch collectie

1 like

Helaas de 1938 Pilot uit de Museum Collection die ik had is net deze week verkocht…die hebben een mooie prijs/kwaliteit verhouding…

Dat is nu niet de mooiste. Grappige is dat ik met name gecharmeerd ben van de echte “odd one out”
en daarnaast een veel te grote Deville met emaille wijzerplaat

5 likes

Die Deville heeft wel wat inderdaad met dat font! Ik vind hem niet direct terug, wat is de maat en materiaal van die kast? :blush:

Vandaag een groot deel thuis ivm “horloge afspraak” vanavond. Nu kan ik hier ook eens posten :sunglasses:

34 likes

19 likes