Jouw collectie op één foto deel V

Super trio :+1:

1 like

Poah, lekker man. Supertof ding.

1 like

Die Prince(s) moet je in het echt zien :heart_eyes: Foto doet haar geen recht :laughing:

1 like

Dat is zeker waar! De Prince heeft zoveel detail in het echt. :ok_hand: Net als de Submariner, die moet je eigenlijk gewoon in het echt om je pols zien. :grin: :v: Schitterend horloge. :star_struck:

12 likes

Nieuwe aanwinst?

De kist is vol en mijn wensen zijn nu allemaal afgedekt:

62 likes

44 likes

:joy:

1 like

Nee hoor dat niet. Wel mijn pols. :smile:

Snap ik, dacht ik bij de VC ook eerst.
Maar door de ‘anoniemheid & perfectie’ is het gewoon meer voor jezelf.
Anders dan een ‘perfecte’ collectie die iedereen wel zou willen…

Ik vind dus dat ik teveel horloges te weinig draag. Vandaar dat ik die richting op denk.
Het is niet dat ik dan geen keuze meer heb, maar de 3/4 die het huis uit zijn, mis ik ook niet nu ze er niet zijn. Daardoor ben ik mijn mening toch langzaam aan het veranderen, denk ik.

Ik heb ook nog een Seiko Blue Lagoon & een diver 65 van Oris.

Ja, die is denk ik uniek genoeg om er bij te houden. Maar wil ik dan de 126234 nog naast de Speedy?

Ik dacht dat deze het voor mij wel won van de VC. Maar nu de VC weg is weet ik dat het anders is. Het was een budget keuze & geen ik draag wat ik het allermooist vind keuze. De 319 is voor mij de perfecte GS, samen met de 231, maar de VC overklast dat toch.

Keuzes. :upside_down_face:

2 likes

Ben al van 4 naar 2 gegaan, welke maniak zou nu zoiets doen…

3 likes

Dat begrijp ik ook wel.

Maar bij bijv. Patek Phillipe 6119 WG, Plus Omega Speedmaster Tokio & Rolex 126234 blauw

Zou ik zelf een wat sportiever horloge zoals een Tudor BB of de YM missen.

Dit is zo jij.

Ouwe liefhebber dat je bent. Lekkere collectie met genoeg variatie :ok_hand:

1 like

Eigenlijk het perfecte horloge voor jou. :thinking::+1:

1 like

Heerlijke set Erik!:ok_hand:t2:

1 like

Nee man. Ik ben blij met mijn Seiko-modje. PP is far of my league.

Nee man. Slaat nergens op, weet je zelf ook. Of je nou een AP of PP koopt maakt geen fluit uit.

2 likes

Lekkere set man. Enkel de Omega SM doet me minder. De rest lijkt me top om door te rouleren :beers:

1 like

Ja.

2 likes

Ja :arrow_up:

1 like