Jouw collectie op één foto deel V

Er zijn ook gewoon mensen die niet zoveel geld aan een rolex day date willen uitgeven. Of die bulova gewoon mooier vinden dan een rolex.

Net zoals je heel veel mensen hebt met heel veel vermogen die geen exclusieve auto’s rijden.

Maar op de een of andere manier snap je dat niet. :see_no_evil:

6 likes

Jawel snap het wel. Ik ben nu zelf ook niet in de positie om er voor 30-40k een Day-Date bij te nemen. Er is ook niks mis met die Bulova, mooi horloge. Maar persoonlijk zou ik in het geval van zo’n dikke datejust in de collectie de Bulova inwisselen voor wat anders. That’s all.

Gelukkig staan we er allemaal anders in :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er zijn ook goedkopere daydates hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Je denkt het te snappen. Het gaat er niet om of je het kan betalen of niet. Dat doet er nou net niet toe.

Er zijn gewoon mensen die een bulova leuker of mooier vinden dan een rolex day date naast een datejust.

:see_no_evil:

Heeft niks met geld te maken. Dat snap je kennelijk keer op keer niet. :upside_down_face:

6 likes

Je probeert mij dingen te laten zeggen en een hoek in te duwen. Maar ik zei initieel wat over over dat ik de Bulova zou inwisselen voor iets anders als ik al zo’n schitterende datejust had. Niet meer niet minder. Die opmerking had niets met geld te maken, maar obv looks.

Ja dat heb ik hier honderd keer gehoord, maar toen ik hem wou verkopen ho maar … 2 weken stilte, nul serieuze reacties :confused: :wink:

Daarna op uhrforum geplaatst en binnen twee uurtjes een deal.

Maar hij was zeker fijn. Wellicht komt ie ooit nog terug in de collectie :+1:

Voor je informatie: Jij zegt dingen. Ik probeer helemaal niks bij jou.

Soit. Zand erover en morgen is weer een nieuwe dag. Is maar 1 nachtje slapen.

:v:

Kanonnen :heart_eyes:

1 like

Ik ging gauw kijken of die OP te koop stond, maar niet dus. Jammer.

2 likes

Nog steeds een heerlijke rust in mijn koppie met deze set.
Ooooooit misschien nog een Zenith A384, Safari, of Shadow. Of een ouwe Patek Golden Ellipse…

52 likes

Super gave collectie. Die Minase is echt tof erbij :+1:t2::+1:t2:

1 like

De huidige staat van de “collectie”… Slechts twee modellen die elkaar in mijn mening perfect aanvullen.

Hoop dat dit een stabiele set-up gaat zijn zonder al teveel nieuwe itch de komende periode :smile:

44 likes

Mooi zo :ok_hand:t2:

1 like

Niet mee eens.
Ik vind de Bulova echt cool, terwijl ik de Rolex DD gewoon cool vind.

Ook stukje bereikbaarheid , de Bulova in juiste en nette staat op de kop tikken is lastiger dan een Rolex DD.

Ik vind zelf de Bulova daardoor een leukere vangst dan een DD van Rolex.

10 likes

Hele fijne collectie en kwaliteit!

Ik zag je foto en dacht als je nou die zwarte Casio omruilt voor een shadow zou het plaatje af zijn! :grin:

En prompt lees ik dat dat eventueel een aanvulling kan zijn :v:

1 like

Dankjewel Brick :+1:
Dan vrees ik nu helemaal dat hij er ooit wel gaat komen :slightly_smiling_face:

2 likes

En je pols dan?
Je mag dus voor 6 gaan hoor

Grappig te lezen. Ik heb altijd gedacht dat het gewoon een goedkope kopie was, maar schijnt toch meer te zijn. Ga er eens beter op letten.

2 likes

Heel erg gaaf!

Lekker set hoor!

1 like