Jouw collectie op één foto deel V

Dankjewel!

1 like

Oh 🥲:cry::sob:

14 likes

Hmm, wel vrij veel overlap… ik zou hier voor gaan:

Is toch net f wat duurder en dus beter dan Rolex.

7 likes

En ook smaakvoller natuurlijk. Vergeet het niet :stuck_out_tongue:
18k rubberen band enzo

2 likes

Vooral dat ook, Rolex is toch een beetje meh meh

Mooie collectie. Persoonlijk vind ik 1 Breitling Colt wel genoeg en de huidige Seiko zou ik upgraden naar een Seiko SPBX.

1 like

Dankjewel voor je inzicht, je hebt me aan het denken gezet m.b.t. de Seiko.

1 like

Leuk om eens wat Breitlings te zien!! Geniet ervan!

1 like

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum. Ben zeer geïnteresseerd in het verloren/vergeten horlogemerk Cortébert. (waarschijnlijk zegt dit weinig mensen iets :sweat_smile:) Maar vond het toch leuk om een deel te laten zien van de collectie. Helaas beschik ik niet over Rolexen of andere dure horlogemerken, dus moeten jullie het voor nu met deze selectie doen :yum:

55 likes

Mooie verzameling!

1 like

Schitterende combinatie! :heart_eyes:

1 like

Kleine update qua straps, eerstvolgende aanschaf wordt toch weer een type-A flieger.

21 likes

Woooow gaaf echt iets anders!! Bedankt en geniet van het HF!

1 like

Was een prachtmerk en zo te zien heb je een mooie set ervan verzameld.

@Bernard was/ is er ook weg van volgens mij.

1 like

Toffe verzameling zeg! Misschien zou een mooie chronograaf van Cortebert nog een leuke toevoeging zijn?

1 like

Mooie collectie en inderdaad leuk om een Cortébert liefhebber ‘tegen te komen’

Veel plezier op HF!

1 like

Dankje!

Dank, een chronograaf is zeker nog een wens. Maar ze zijn voor nu vrij aan de prijs. De meeste die ik tegenkom zijn in slechte staat helaas. (telemetre is dan weggevaagd etc.) Maar wie weet kan ik er nog ooit een bemachtigen. Goede suggestie in iedergeval!

Wow

1 like

Haha ben een beginner, eigenlijk zijn alleen deze intresant Uploaden: 16357022589895079665046168063985.jpg…

11 likes