Jouw collectie op één foto deel V

Heerlijke set @Roald.

@Watch2Morrow lekkere collectie welke is die all black?

2 likes

Dat is een Nuun Arctic Chronograph :v:

Vervanger van de te koop staande Casioak.

9 likes

Gaaf ontwerp…

Tof ding.

Undone weer erin zie ik? :sweat_smile:

1 like

Men zegt dat de Nautilus bij Nuun heeft afgekeken.

4 likes

Verrek. Die boef van een genta!

1 like

Ja al een tijdje. Ik lul met een inactieve Insta account van jou denk ik.

1 like

Volgens mij kan jij gedachten lezen. Ik heb er wel naar zitten kijken, naar de zwarte dial, maar uiteindelijk heb ik de Seiko SPB187 gekocht.
De Tissot vind ik wel heel gaaf, maar ik ben bang dat het een horloge is voor de heb en uiteindelijk minder draagtijd krijgt.

1 like

Oef. Ja dat zit er dik in, ik heb mijn oude account inmiddels weer terug. Watch_dino staat al een tijd inactief. Ik dacht dat ik het account zelfs verwijderd had.

1 like

Ha hij viel me gelijk op. Cool design, erg leuk

1 like

Blauw. (Punt)
Edit: wit is zo ehm wit…
Die van @lasteraar is nu bijvoorbeeld ook 10x cooler geworden qua uitstraling. Jammer van die steentjes imo maar goed smaken verschillen gelukkig :innocent:

2 likes

Nee. :nerd_face:

Ja :sunglasses:

Mijn collectie voor nu…
Ow een een g-shock

18 likes

Ik zal de enige zijn die zilver mooier vindt. :joy::+1:
Maar hij is wel cool. Ik denk dat ik m irl moet zien zo. Kom je dit jaar wijn halen? :nerd_face:

3 likes

Misschien wel. Voorraad is aardig op :eyes::grimacing::+1:

1 like

Doe effe snel op een maandag dan? :joy::+1:

1 like

Zal het onthouden hoor :):slight_smile:

1 like

Zou een Seiko eruit doen voor een Tissot Gentleman of iets dergelijks. Zou je collectie ten opzichte van nu afwisselender maken.

Oh zeker niet.

1 like

Ik snap je gedachte, maar ik pak het liever anders aan… ik merk dat ik me erg aangetrokken voel door Seiko. Deels heeft het te maken met Japan zelf, wat ik een fantastisch land vind. Zodra het weer veilig is ga ik er zeker weer heen en er ligt zelfs al budget klaar om daar een Seiko te kopen haha. Ik zou vorig jaar gaan, maar Corona gooide wat roet in het eten. Een Seiko fan boy zou ik mezelf nog niet noemen, maar het komt aardig in de buurt :joy:

Ik heb nog wel een wat Zwitsers op mijn short list staan (Oris Diver 65 die met die cijfers op 12, 3, 6 en 9 uur, Hamilton Intra Matic Chronograph en een Squale 1521 Militare), maar ook nog een Seiko (wat dan wel de laatste Seiko zal worden). Dan zal ik de Seiko alsnog boven de Zwitsers kiezen en deze als eerste kopen. Persoonlijk vind ik ze geweldig, maar ook qua budget zijn ze iets toegankelijker dan de Zwitsers.

Dus tja… de box is vol. Er mag er wel eentje bij, zodat de box altijd vol is en er eentje om de pols zit…… of is een grotere box kopen gewoon een makkelijkere optie? :joy: