Ben benieuwd. Dit is ook niet mager
Ik meende even terug gelezen te hebben dat je je Zenith ging weg doen, je bedacht?
Nee klopt maar er gaan er meerdere uit en er komen er weer een paar terug
We wachten af
Nee dat is er 1 die uiteindelijk gewisseld wordt maar dat heeft nog even tijd nodig
Wat is dat midden onder?
Haha ok dan! Enig idee hoeveel je er in totaal al gehad hebt eigenlijk?
Dat is de San Martin, een leuk hommage van het echte werk
Dat is niet meer bij te houden dus ben daar ook mee gestopt om dat in kaart te brengen
Nou, hou je taai. Pittig….
Holy #### flinke collectie ook!
Dikke sub.
Het is even doorzetten maar gaat lukken. Dank je
Haha ja leuke collectie en dit hommage helpt me eraan waar ik naartoe moet werken
Schitterende horlogedoos! Ziet er erg hoogwaardig uit! Waarvan is deze?
Lekkere set! Benieuwd hoe die er eind deze week uit ziet
Heel anders dat kan ik je zeggen maar dan zal ik er een foto van maken in het weekend
Deze is via Etsy van FishAndFather.
Op maat laten maken, aantal vakken, kleuren, afwerking, scharnieren, plaque met gravering erin en een lade.
Bijna alles is mogelijk, zoals de gloss finish die ik heb, maar ook alles heeft een prijs.
Dit was wel voor Brexit, dus mogelijk is die nu duurder of mischien zelfs niet eens mogelijk tenzij je zelf transport regelt.
Linkje:
Mooi! Zo’n laatje mis ik bij de meeste boxen. Nu liggen mijn straps rond te slingeren in mijn nachtkastje.
Tevreden van de reverso? Bewust de single face gekozen?
Jazeker en ja bewust gekozen. Maat is perfect en dat blauw is super
Fraaie collectie. Snap alleen die Submariner look a like niet, zeker gezien de rest van je collectie. Volgens mij wordt het tijd voor the real deal. Submariner dus