Jouw collectie op één foto deel V

Schitterend! Top gevarieerd!
“Some say, collection d’horlogery exceptionele”. :smiley:

5 likes

Scherp! :fist_right:t2::ok_hand:t2:

Dank kerel…

1 like

zo je collectie aanschouwend ben jij niet de gemiddelde horloge verzamelaar. :upside_down_face:

1 like

Niet… Ow dan

Das war einmal :sweat_smile:

2 likes

Prachtige collectie, niks meer aan doen.:star_struck:

1 like

:joy: :joy: :+1:

Eindelijk kogel door de kerk en mijn verzameling aangevuld met Omega’s die al heel lang op mij wensenlijstje stonden (Speedy had ik als eerste).

Deze binnenkort dan maar in de verkoop … :wink:

En nog een japanner …

Want denk dat ik aan Omega’s genoeg heb en rest waarschijnlkjk niet meer zal dragen :rofl:

27 likes

Toffe set Omega’s zo! :+1:

Heel gaaf zo!
De Skywalker heb ik de laatste tijd weer in het vizier :slight_smile: die is zo gaaf!

Vond de Skywalker ook heel gaaf, hoewel hij voor meeste af valt omdat het kwarts is. De oude X.33 vind ik minder fraai. Verder vind ik nieuwere Planet Ocean veel te bling bling en heb ik eerste versie met 2500 uurwerk altijd heel mooi gevonden (dit is de 45 versie die mooi plat is, en lekker draagt voor groot horloge, zelfs voor mijn kleine pols).

1 like

Whoooow je collectie begint aardig te groeien zeg :star_struck: Het is maar goed dat je straks groter gaat wonen :wink:
Echt mooi spul allemaal en dan ook nog al die prachtige Orissen bij elkaar Chapeau

1 like

Heel mooi Omega trio :ok_hand: de Seiko lekker houden als beater .

Helaas komt er nog wel wat bij :innocent:

1 like

Tja, lag natuurlijk wel in de lijn der verwachting.:wink:
Wat is onderweg?

1 like

Rothobby ook. :laughing:

Deze ergens q1 2022

Voor de rest maar even zien.

10 likes

Voor mij ECHT teveel maar heel gaaf om te zien!

1 like

Ik heb eens op hun site gekeken, prachtige horloges. Ik had er wel van gehoord, maar nooit echt naar gekeken. Succes met de koop volgend jaar.

1 like

Dank je wel.

1 like

Kan k begrijpen.
Persoonlijk ben k nog zeker niet klaar.
Wel met boven de 2k spul over het algemeen.
Merk dat er tot die 2k echt prachtig spul te koop is.
Veel daarboven geeft mij geen extra wow gevoel, uitzonderingen daargelaten . Dus sluit niks uit.

Ruimte begint de grootste beperking te worden.

2 likes