Dat hij een foto van de papieren er dan gelijk bij post dan hoef ik hier niet bij betrokken te worden…
Klopt. Maar het zo neerpennen is wel reden genoeg om mensen in een slecht daglicht te zetten (onterecht)
Dat hij een foto van de papieren er dan gelijk bij post dan hoef ik hier niet bij betrokken te worden…
Klopt. Maar het zo neerpennen is wel reden genoeg om mensen in een slecht daglicht te zetten (onterecht)
Jongens, ik maak maar een gebbetje in deze post. Alle horloges zijn 100% echt en de verkopers toppers!
Niet te serieus worden he
all good vriend
Thanks
Dat is lastig. vooral omdat er een aantal potentieel op t hakblok liggen mocht ik iets anders na passen leuk genoeg vinden om te kopen… En als ik ze dan toch weer draag heb ik t gevoel van ze zijn toch wel leuk moeten ze wel weg… Dat zijn de zep, GS SBGW 253 en de dj en nee is geen verkapte verkoop advertentie ik ga echt pas knopen doorhaen als ik weet dat er een of twee bijkomen. En dat kan nog wel ff duren. Medio augustus hoop ik meer duidelijkheid te hebben. Dadelijk is t zo dat wat ik op t oog heb om de pols niet bevalt of ik er geen klik mee heb in echt…
Maar als je aan mij vraag welke zou je houden tenzij t niet anders kan financieel gezien de de kern vormen zijn dat de
Niet zo zwaar aan tillen, maar het posten van Replicas is ten strengste verboden. Een van de meest glasharde en basis/fundament regels hier op het forum. Het heeft er nu alle schijn van dat een lid die hier al twee jaar rond loopt, loopt te flexen met neppe puinbakken. Dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat je als lid daarop reageert als er zulke aantijgingen tegen zijn collectie en de echtheid daarvan. Sterker nog als je hier na deze aantijgingen nog op een normale manier wil mee draaien op het forum zou ik haast zeggen dat je soort van verplicht bent naar de andere forum leden toe om met een verklaring te komen. Om dan vervolgens je snor te drukken en net doen alsof je neus bloed betuigd mijns inziens van zwakte. Daarentegen lijkt het vermoeden van fake flexing wel bevestigd te worden.
Bovenstaande heeft niet alleen betrekking op het forum lid zelf, maar ook op ons allemaal. Het forum en het blauwe gedeelte zijn voor vele en veilige thuishaven wat betreft aankopen van horloges. Over het algemeen geen marktplaats taffarelen en toch echt wel een hele grote zekerheid dat het horloge dat je koopt 100% echt is en niet mee gerommeld is. Er heerst een groot gevoel van wederzijds vertrouwen. Het feit dat er nu een lid al twee jaar actief is met hoogstwaarschijnlijk replicas in zijn collectie en ook actief is geweest in het blauwe gedeelte kan er voor zorgen en zorgt waarschijnlijk al indirect dat het sterke fundament qua betrouwbaarheid van het blauwe gedeelte tot op zekere hoogte ontwricht is. Dit gaat ons allen aan. Dus @StephanS1985 een verklaring van jouw kant zou hier door vele van ons erg gewaardeerd worden. Je bent afgelopen dagen gewoon meerdere keren online geweest en hebt vermoedelijk alles gewoon gelezen. Dus graag een reactie…
Vooral dit. Terug naar TL-1 zou al een hoop rust geven. Het flexen is triest, maar minder schadelijk.
Ik ben het met je betoog eens over vertrouwen in blauw etc. Daarom ben ik het er zeker mee eens dat men hun argwaan uit als ze denken dat het niet klopt. Sherlock @Brick had het al snel door met de Dweller. Maar dat we allemaal uitleg willen is vooral op sensatie belust naar mijn gevoel. Volgens mij kan @StephanS1985 niks zeggen dat goed valt bij het gros.
Het enige dat uit maakt is of de deal klopt met @HorlogeOpa. Zo ja, case closed.
Dat waag ik te betwijfelen.
Hij heeft netjes gereageerd in het topic van @HorlogeOpa, en dat werd gewaardeerd, kreeg er zelfs een aantal likes voor.
Echter; @StephanS1985 heeft volgens zijn profiel de richtlijnen gelezen, en daar staat duidelijk dat het ten strengste verboden is om replica’s te plaatsen etc.
Dus; óf hij lapt de regels aan zijn laars óf hij had niet door dat hij replica’s heeft gepost.
Derhalve ben ik het volledig met @RLC eens dat een korte verklaring hem zou sieren, al was het maar dat met name “nieuwe” leden niet het vertrouwen verliezen.
Zelf ben ik ook nog redelijk “nieuw” en dus begrijpelijk (zonder aanziens des persoon !) iets voorzichtiger geworden in het blauwe gedeelte, en dat hoort eigenlijk niet zo te zijn op een forum van liefhebbers.
Wat een gedoe allemaal. Who cares. Hij heeft er van langs gekregen hier in dit topic, iedereen weet dat ze fake zijn nu, posts zijn verwijderd en hij zal het waarschijnlijk uit zijn hoofd laten ze nog een keer te plaatsen.
Zullen we nu weer verder gaan met ons eigen leven?
Ik was een heel verhaal aan het typen, maar je vat het goed samen. Dat dus.
Wat een hoop geneuzel in dit topic de laatste dagen
Duidelijk vakantie… ofzo…?
Who. Gives. A. Shit. Really.
Dit is een heel slecht idee, dan moet ik weer met mijn vrouw praten.
Dat heeft net zo veel met Chinees te maken als boerenkool
Dat mag
Ik niet en gezien de leden die blijven vragen om uitleg, blijf ik bij mijn standpunt.
Heel goed.
ik ook
Ok. Dan bind ik wel in, want jij hebt een herder en ik enkel een potlood. Jij wint.
Amen! Stoppen met dat gejank and get over it!
Die is helaas recentelijk overleden, maar dat kon jij niet weten natuurlijk dus neem ik je dit niet kwalijk.
Voor mijzelf geldt echter dat het vertrouwen is gedaald. en vraag mij af waar de forum regels eigenlijk voor dienen.
Gecondoleerd. Dat is heel naar.
Ps. Handig om dan je intro text op in je profiel aan te passen.
Dat vind ik ook vervelend voor je.
Maar denk dat dit niet nodig is.
De sociale controle is heel hoog.
En tot nu toe zijn disputen vaak goed opgelost, als er al een dispuut was.
Veel plezier op het forum iig.
On topic Dan maar? Tijd geleden dat ik alles bij elkaar had dus bij deze een keer alles op 1 foto.
Laatste aanwinst is de Zenith Shadow. Super stuk dat erg veel pols tijd krijgt.
Incoming is een Zenith Chronomaster Sport. Zwart. Zit helaas wat lever tijd op maar we wachten geduldig.
Wensen, Reverso small seconds blue, VC Traditionelle, en een berg andere. Moet er wel wat uit uiteraard
Collage voor de sfeer