Jouw collectie op één foto deel V

Thanks kerel! Neen, is aan het vliegen as we speak, hoop m begin volgende week binnen te hebben!

1 like

Jaaaaaaa!

Hier ook. Wat vind je van de groene?

Of de rode. :drooling_face:

15 likes

Heerlijke collectie :clap:t2:

1 like

Klopt, dankje :hugs:

images(3)

Brabants is sexy. Twents is…Twents.

5 likes

Please Zulu, als er door een milf met een zwoel Twents accentje in je oor wordt gefluisterd sta jij zo aan.

Afijn, OT. De Rolexen in de watch roll:

Sorry voor de beroerde foto. Ik wissel alleen bij de kluis, om redenen.

48 likes

Jij moet van jubelbanden houden :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Lekker man :star_struck: :star_struck: :sunglasses:

12 likes

Die Night Diver is :ok_hand::ok_hand:
Ziet er strak uit!

1 like

Gaaf hoor! Hier zou ik mij ook uitstekend mee kunnen redden :wink:

1 like

Dit is een foto die ik niet open had moeten klikken. :slight_smile: Zeker niet wanneer je omhoog scrolt in het topic, in plaats van omlaag. :rofl:

:rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:

Shit zeg, ik kijk even een paar dagen niet op het forum, en ik lach me dood bij terugkomst.

Chapeau, chapeau, chapeau.

2 likes

Kwijl kwijl!

1 like

Prachtige set. Misschien wat teveel cirkelvormige uurmarkeringen op die bovenste rij, daarvan kan er wel eentje uit als het toch moet?

Draag je de Breitling vaak?

1 like

Beide erg mooi, moet ik echt eens irl zien.

Op volgorde van veruit de meeste draagtijd: Shadow, Navitimer, Seadweller, Explorer 1, JLC. De rest draag ik iets minder met helemaal onderaan de DJ en Explorer 2 die eigenlijk te weinig draagtijd krijgen.

Het eet geen brood dat scheelt.

1 like

Geweldige collectie!!

1 like

Je had toch onlangs een YM toegevoegd of is die weer weg?

2 likes

Ik weet niet wat dat rechtsonder is, maar hij is echt vet.

1 like

Dank! Die Night Diver is echt super! Vond het al raar dat hij zo lang te koop stond hier op het forum.

Snap Ik! Maar was een geboorte cadeautje dus die gaat sowieso nergens heen :sunglasses:

2 likes

Die kwam heel spontaan en is ook op die manier vertrokken. Ik verwacht ieder moment een telefoontje van de AD voor een APRO 37mm met blauwe dial en heb daar nu genoeg munitie voor.

Het is een Undone horloge. Kleur dial en het ontbreken van een chrono in de collectie heeft me over de streep getrokken :sweat_smile:

12 likes

Jaloersmakende collectie👌🏼.

Explorer 2 vind ik hier een beetje wegvallen tussen de andere mooie stukken en overeenkomsten. Als ik je collectie zou hebben, (I wish), had ik gekeken om de DJ en de explorer 2 eruit te doen. Omega Globemaster erin.

Of misschien iets van JLC, zoals polaris of master chrono…

Nogmaals, mooie collectie👍🏻

1 like

Globemaster in wit heb ik gehad. Mooi ding en misschien wel 1 van de weinige waar ik spijt van heb dat ik 'm weg heb gedaan. Misschien ooit nog een keer. Ik vind echter de Globemaster dan weer niet mooier dan de Explorer 2. De DJ is een geboortejaar stuk. Al hecht ik daar steeds minder waarde aan…

Best tof toch die 16570?

De Ultra Moon bevalt zeer goed op het moment en ik zou graag een Small Seconds Reverso toevoegen.

9 likes