Die grijze
Niets nieuws, wel een nieuw doosje.
Explorer is eigenlijk te modern, toch maar eens afscheid van nemen denk ik.
Is wel het meest veelzijdige horloge, zou ook zomaar een one piece collection kunnen zijn.
Zou kunnen, maar ben meer van het ouwe spul.
Die zenith skeleton is
Die GSOTM vind ik heel mooi. Als ik dan weer voor een speedy zou moeten gaan… Jammer van die maat alleen. 44mm toch?
Die Defy skeleton is
Mooie collectie!!
Thanks! Die GSotM valt heel erg mee in het dragen want de lugs zijn wat korter dan bij de pro dus draagt eigenlijk hetzelfde ondanks de officiële 44,25mm. Deze moet je echt een keer passen als je interesse hebt want hij is top en draagt dus relatief klein
De bezel is 41,5mm. De rest zit in de “Crownguard” rechts en een beetje links in de kastvorm.
De lug to lug is onder de 50mm en dus kleiner dan van jouw IWC Pilot Mark (!)
De dikte is veel meer een punt, ruim 16mm. Maar door het lage gewicht geen echt probleem.
Verwacht alleen niet dat het onder alle overhemden past….
bizar he, dat minder meer is terwijl je soms hebberig wordt van al het moois hier op HF…
Ik hoor het al.
Dit dus
Ook maar weer eens tijd voor een update, maar ook ten behoeve van een nieuw aan te maken topic:
Voor wie beter zicht wilt hebben:
De Longines is vertrokken en ingeruild op een prachtige andere vintage: De Breitling Sprint uit '67. Mooie upgrade aangezien ik nog geen chrono in mijn collectie had.
Schitterende collectie! Die Breitling is idd wel het vlaggenschip van je collectie.
Afhankelijk van mijn vintage-mood is het 50/50 met de Constellation. De Baltic is mooie alleskunner ernaast, zeker als vintage niet geschikt is.
De drie Seiko’s komen nog amper uit de kist, het tankje soms omdat het een makkelijke quartz is.
Haha ja sorry ik vulde het ‘vlaggenschip’ zelf in. Is natuurlijk ook heel persoonlijk. Je hebt met de Sprint in ieder geval wel een heel uniek stuk. Ik hoop hem nog veel te zien.
Haha snap ik hoor. Ben ook helemaal verliefd op de Breitling En sowieso, ieder zijn eigen smaak gelukkig! Ik ben ook gewoon een sucker voor dressers, maar snap iedereen die daar minder voor valt