Een poging gedaan om wat structuur te creëren. Rechtse doos voornamelijk Japans geweld en links een mix van Japans, Zwitsers, Russisch, Belgisch en Amerikaans geweld. Heb er nog een hoop anderen, maar deze zijn niet de moeite om te vermelden.
Hier ook maar 1. Ik had een g shoke gekocht om te klussen maar die had binnen 5min mijn dochter meegenomen. Dus nu weer 1
Heb nog een zwarte Casioak voor je
Ik vond nu net deze groene wel gaaf. Heeft niet lang geduurd Maar ze is er blij mee
Tja… niks aan toe te voegen. Heerlijk!
Ik ben meestal voor meer maar soms is 1 ook genoeg!
Heel gaaf! Die speedy
Heel mooie collectie en net even buiten de gebaande paden!
Graag het twijfelen over iemands naam, collectie, uitspraken etc achterwege laten.
Dit forum is gebaseerd op anonimiteit en dat houden we zo.
Vragen om zaken te ‘bewijzen’ is overbodige onzin.
Dank!
Pff, herkenbaar. Toen we ons huis kochten had ik een Rolex, een Omega, een Tudor en een klassieke Volvo. Nu, na de verbouwing heb ik een Tudor en een Swapfiets
Wel de juiste gehouden
Lekker klushorloge hoor!
Ik voel je pijn man. Ik begin nu pas weer een beetje op te krabbelen. Jaar na dato.
Tot gisteren. Toen begon ze opeens over rolluiken, zonnescherm en een nieuwe lounge-set. Ik vind een nieuwe Rolex noodzakelijker.
Bedankt voor het hart onder de riem
Hier hangen ze sinds gisteren, € 1.500 voor deze twee, incl. installatie, ex. de aanleg van de electra, mocht je op zoek zijn naar een prijsindicatie
Jeetjez wat die klussers tegenwoordig vragen … Het ziet er wel goed uit.
Echt hè. 8 jaar geleden ook al eens een huis verbouwd, toen lagen de uurtarieven voor arbeid rond de €25. Nu is €50 per uur niet ongebruikelijk .
Excuses voor het off topic gaan.
Haha gaaf Ralph! Hele mooie nieuwe aanwinst en mooie toevoeging aan je verzameling!
Lekker man, al moet ik zeggen dat de tudor GMT er lowkey echt uitspringt
Ja ook onwijs blij met de Tudor’s. Er voor gekozen om de Seamaster eruit te doen omdat ik de kleur dan de Tudor’s in de collectie niet wil missen. Zou anders weer heel veel zwart worden. En de Tudor’s heb ik recent pas gekocht en was ik ook nog lang niet klaar mee.
Compleet te begrijpen, ga je echter je IWC niet missen? Is/was ook een machtig mooi horloge.