Jouw collectie op één foto deel V

2 hele grote verschillen, of een Rolex daydate 18238. Dan gaat de Titoni er ook uit.

Of een Tudor Horloge Black Bay 36mm 79500-0007.

Rolex houden. Rest exit.

Tudor black bay diver?

Doe maar luxe :sunglasses:.

Nopesss

1 like

Rolex blijft sowieso, nee de hamilton psr en Bulova gaan er ook nooit uit. Seiko pas vandaag de jubilee erop gemikt.

Nee niet de diver, deze :

@Sebastiaan Ja uiteraard totaal andere prijsklasse als de Tudor, dus dat gaat dan nog wel even duren…

3 likes

Hebben die een emotionele waarde?

1 like

Haha ja snap ik. Die tudor is ook gaaf hoor :sunglasses: hele gave beater

1 like

Yup, dus die blijven sowieso. T zelfde als de Rolex. Toevallig t trouwjaar van mijn ouwe.

De hammy :heart_eyes:

1 like

Leuke chronograaf is miss ook een vette toevoeging.

Hmm de Tudor chrono?

Hmmm, vind zelf een Speedy persoonlijk mooier. Of een mooie Hamilton? Leuk qua prijs ook

Teveel je rolex. Die seiko is te skeer… zou daar een serieuzere diver voor in de plek willen.

1 like

@Sebastiaan hmmz zal eens rond gaan kijken, omega speedy of hamilton chrono?

@Ruud haha te skeer, eens maar ik gebruik die ook op t werk. Als ik aan machines sleutel doe ik geen andere om. Soms de titoni maar meestal de seiko.

Lekker toch? :sunglasses:

22 likes

Wou ik ook! Maar de witte manual, maar eerst een andere droom nagegaan

1 like

Hmmz goeie! Ik zal er eens in gaan verdiepen.

1 like

Een day date, of Tudor 36mm is teveel je dj. Ik zou dan eerder een toolwatch halen.

1 like

Geweldig zo , vaak liggen de mooiste collecties alleen maar in een horloge -box ergens verstopt in huis of in een kluis . Op deze manier kan je de hele dag er naar kijken.
Voor mij helaas geen optie ik heb altijd maar een collectie van max 3 stuks .

Jij vindt een two-tone gouden fluted datejust met blauwe plaat en jubilee op een Tudor Black Bay 36 zwart lijken?

831657741c34d56a8b1980af0acc5b99

3 likes