Jouw collectie op één foto deel V

Vergeet het ref. Nummer niet

Een aparte Categorie op het forum zou geweldig zijn.

“RLC Only”!

Speciaal voor hem en zijn fans, met dagelijkse collectie updates en mogelijke wijzigingen! En extra veel foto’s van maagdelijke sluitingen :star_struck:.

20 likes

Best een idee. Gewoon 1 groot RLC topic. Wie maakt hem even aan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Met als titel The greatest topic ever.

3 likes

Nee toch? Zou het? :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Denk dat Jur wel vrijwillgers nodig heeft om alle pulp daar heen te verplaatsen.

6 likes

Ik denk oprecht dat @RLC daar wel blij mee zou zijn! :+1: je eigen sectie. Win.
Ik ben al blij dat ik in algemeen mag met mijn tekeningen :joy:

Je bent toch vrij snel klaar als je de doublures er uit filtert?

5 likes

@RLC
Ik las laatst jou voorstel topic (die je elke 2 weken zelf aanvulde met foto’s van je nieuwe horloges, doosjes,steentjes,prullen en natuurlijk watchrolls)
Dacht nog best wel triest maarja als je van verzamelen houd doe je ding.
Hoe kun je dan zo zitten zeiken op iemand die ± 400 horloges heeft.
Tevens viel me op dat je in het begin van je hobby nog niet zo geobsedeerd was door het kroontje.
Je starte zelf ook met goedkopere horloges volgens mij
Toen was het typetje RLC ook al vrij uitgekotst door vrij veel HF leden.

Nou veel succes met je leven.

5 likes

:joy:

6 likes

Dat is best lullig en confronterend om daarop te wijzen. Ralph ontbeert een leven.

4 likes

afbeelding

5 likes

Mensen mensen, met alle onzin reacties op zijn posts zijn jullie de gene die het typetje RLC in het zadel helpen. Nee ik vind zijn posts echt zooooo verschrikkelijk, bah forum vervuiling, maar ik reageer wel 10x op zijn post en produceer net zoveel topic vervuiling. Maar alles voor de likes natuurlijk :innocent:

9 likes

On topic dan maar weer. Al zal dit trio mensen bekend voorkomen.

36 likes

Haha laat je niet kisten hoor… :+1:t3:

1 like

Ik zit duidelijk nog te kort op dit forum om te snappen waar alle haat vandaan komt.
Mooie horloges. Grappig genoeg valt jouw horlogedoos me het meeste op :stuck_out_tongue_winking_eye:. Kan je me vertellen welk merk dat is en waar die evt te koop is?

1 like

Hij heeft er 6 topics over aangemaakt, even de zoekfunctie gebruiken en je kunt het zo vinden.

5 likes

Poeh…… het zit echt diep allemaal of niet? :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Niet bij mij hoor maar het is gewoon feitelijk waar. RLC heeft diverse topics aangemaakt over zijn dozen en watch rolls dus die zijn gewoon te vinden met even zoeken.

Man man man wat een gal in dit topic op de maandag morgen. Zwaar weekend gehad mensen?

1 like

Het is een Ferocase Poseidon. Weet niet of ze nog zo goed verkrijgbaar zijn als vroegah. De dichte zwarte variant met neplederen kussentjes wel op bijv. Amazon.

Deze laatst bij een vriend van me gezien. De buitenkant is mooi, maar was niet zo te spreken over het nepleer/plastic aanvoelende kussentjes.

2 likes